• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tävlingar av Postis

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Tack Postis för vårens tävlingar.

Alla dessa kluriga frågor & bilder på bilar
En del är ju otroligt duktiga på bilmärken :wideeyed: jag har lyckats med några rätt svar. Kan man inte så gissar man, och det har faktiskt gått bra ibland.

Ser fram mot nya tävlingar i höst :) och hoppas att du inte ska åka hela sommaren som bilden visar

:) Carina

Senast ändrad:
H

hianders

Guest
Sv: Tävlingar av Postis

Håller med Carina - tack för vårens tävlingar och ser fram mot nya till hösten!!

Bilarna är svårast - Hasse säger nästan alltid " åh dessa engelska bilar" :)

fru hianders/Inger

F

F.d. 52908

Guest

Hej
Ja Postis ( Nisse ) Dina tävlinar är kul. Det är alltid spännande att se vad du har hittat på när lördagen kommer. Hoppas du har väl inte tagit semesterledigt ännu.
/ Sören

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Hej Postis.

Hopas du verkligen du kör igång efter din ledighet.
Sen hoppas jag också att flera går in och kör din tävling för jag har noterat att det är inte många som är med med tanke på vårat melemsantal.

Ha nu en skön sommar nu så kör vi senare igen.

Yngve o Susanne

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
246
Medlemskap
2025

Hej Postis.
Jag tar tillfället i akt även om det inte har med dina tävlingar att göra och tackar för några trevliga stunder isamband med Valborshelgen.
Det var mycket bra att få hjälp med gps.
Lycka till med all skattletande och entrevlig sommar.

Må så gött och sköt omer.

Sann o Yngve

Toppen