• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tävling i tidningen Husbilen

F

F.d. 53000

Guest
Måste skryta lite granna min fru Yvonne deltog i en tävling om hur man inreder en 9 meters husbil ,tävlingen började i början av året och var slut nu i juli månad, Yvonne kom på andra plats och det var ju inte dåligt,det skulle vara roligt med kommentarer från klubbens medlemmar om tävlingens utfall. Alla läser väl inte tidnigen men några finns det väl Sommarhälsningar YNGVE:wideeyed:

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Tävling i tidningen Husbilen

Jaha, då kanske vi får se resultatet här efter ett tag?

F

F.d. 53000

Guest

Hej Decker vi kan nog inte lägga in bilder från tidningen,så du får nog köpa eller låna av någon som har den Hälsningar Y:wideeyed:ngve

F

F.d. 53000

Guest

Hej igen inte fler har att kommentera tävlingen i tidningen Husbilen,det finns ju många experter och duktiga reparatörer ,byggare och tyckare,kom igen och tyck kommentera med edra åsikter :wideeyed:Sommarhälsningar Yngve

F

F.d. 28145

Guest

Jag skulle gärna se en bild, så jag hade något att komentera. Försökte leta efter tävlingen på nätet men hittade inget.

Eftersom jag inte kommer till Sverige i år kan jag inte få tag på tidningen.

Senast redigerad av en moderator:

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025

Grattis till andraplaceringen!
Enligt min mening äe ditt förslag det bästa och borde följaktligen vara på första plats.
Skulle försöka finna en annan placering av tv:n, jag tror det är stor riska att man slår i tv:n när man går förbi!
När det gäller köp av husbilar så blir det ju alltid kompromisser, det finns väl ingen som köpt husbil där allt är perfekt,,,,,, eller?
Ha det gott i värmen.

F

F.d. 53000

Guest

Hej som inredare är min fru fantastisk hon kan säkert inreda din husbil ,vi själva har en RC travelcamp 89 års modell den är helt ombyggd så att den passar oss,så det hon säkert göra med ny bil också. Hon vann ju 2 pris jag mailade till S Janeld på tidningen och kunde inte låta bli att fråga hur den bilen kunde vinna ,svaret blev att han hade troligen en stor släkt.Tänk så här hur många fruar vill att matlagningen skall göras alldeles vid sängen,underligt men så blev det:wideeyed: Hjärtliga sommarhälsningar YNGVE o YVONNE

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Tycker att Yvonnes planlösning är riktigt bra. Att den inte vann kan bero på "egoist"-inriktningen. Den är som klippt och skuren för det ensamma paret, som ändå vill ha en stor samvarodel. Men det är väl så att de som behöver fler bäddar är ganska många. Sedan håller jag inte med om din kommentar angående hur många fruar som vill göra matlagningen i närheten av sängen! Jag gör den mesta matlagningen i vår bil och närheten till sängen känns inte som ett stort problem! Yvonne är definitivt en suverän inredare, men det är dags att hennes gubbe lär sig laga mat!!! :)

F

F.d. 53000

Guest

Hej KRINIL Tack så mycket för berömmet för Yvonnes inredning i bilen,vi har gjort en arbetsfördelning när det gäller bilen ,jag kör den och städar bilen Yvonne lagar maten,men det är väl inte omöjligt att vi ändrar på det,sist när vi var ute så var jag trött när vi skulle köra hem ,då för första gången på 9 år satte Yvonne sig bakom ratten och körde hem ,det var ca 7 mil men det var en början i alla fall.:wideeyed:YNGVEoYVONNE PS Det är faktist så man blir ju inte yngre ,utan att man blir ju bara vackrare eller hur. DS

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6342

Guest

Gratulerar till andra priset, vi vann överraskande tredjepriset. Hälsningar Gunvår & Ingvar.

F

F.d. 53000

Guest

Ber om ursäkt jag skulle naturligtvis gratulerat er till 3 priset ,men bättre sent än aldrig,en fråga har ni fått er vinst ännu ?:wideeyed:Hälsningar Yngve o Yvonne

Toppen