• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tävingar-

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Tävlingar

Tävlingsavdelningen vill meddela att det nu är slut på lata dagar och bad.
Har i dag startat upp för vintersäsongen. De tävlingar som låg ute under semestern var avsedda att vara så svåra att de skulle sätta myror i huvudet på er hela semestern.
Att många klarade bilen var ju självklart och att ni skulle klura ut att den animerade mixbilden föreställde Reinfelt och Barosso trodde jag skulle bli svårare, att mixbilden var animerad var bara en extra tillfällighet över sommaren.

Mixbilden försöker jag vara från veckans aktuella personer och Fredrik och Manuel var det bara för att vi har EU på vårt bord just nu och skulle vara aktuella hela semestern.
Men sen att det var en som såg att "kluriga bilden" var en knappnålsmaskin jag troddde faktiskt att det skulla vara några till som var med på Gusumträffen och komihåg maskinen från museet.

Välkomna till vintersäsongens tävlinsavdelning ni som är medlemmar och ni som är intresserade till den övriga delen av hemsidan.

Hälsningar från tävlingsavdelningen.

Toppen