• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänk, vad första året gick fort

F

F.d. 3581

Guest
Mitt första år med HBK, går mot sitt slut, avgiften för -08 betald och ett nytt HBK-år är i antågande.
Om jag minns rätt var väl vi några hundra medlemmar vid första årsmötet i Floby, med ett 80-tal bilar.
Det skall bli oerhört spännande att se var styrelsen har för överraskningar om placering av nästa årsmöte. Tänk vilken händelse för en mindre ort om vi skulle bli uppåt 1000 bilar.
Tänk er det husbilsvänliga Sorsele (tror jag det var) om 1000 husbilar skulle invadera byn. Tror ni byns mackägare skulle jubla? Räcker diesel o bensinlagren ?
Hur går det med korvgubben - Hasse fick väl stötta upp med garaget fyllt med Robertsson...
Ja, tanken blir lite häpnadsväckande..... Inte dieseltanken...

Ds

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Tänk, vad första året gick fort

Hej

Det skulle nog bli uppståndelse vart vi än kom om det skulle bli 1000 husbilar.
Nu tror jag inte att det blir så många men uppskattningsvis skulle jag tro 350st.
Kanske högt räknat men "den som lever får se" som det heter.

:D Ha en bra dag allihop:D

F

F.d. 3581

Guest

Hej, Kingen.

Nej, det heter "den som har lever får se"....

DS

Anita&Börje

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1110
Medlemskap
2026

Hej
På tal om mindre ort.Skulle alla 1000 husbilar, med 2-3 personer i varje bil,
komma till vår kommun, så skulle invånarantalet fördubblas.
Anita

Toppen