• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänk på,,,,,

F

F.d. 50010

Guest
Hej. Snälla ni som annornar trevliga Husbilträffar. Tänk då på,vi är en av dem som var okunniga .
Vi köpte för billig G P S ,den kunde inte leta upp platsen ,med hjälp av siffror,,,,,
Som tur var så hade vi sparat gamla bilkartor ,sedan 60 talet. Där var platsen med.
Så vi hittade dit. Tack på förhand. M V H Gunvor och Rune

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Tänk på,,,,,

Även gamla kartor kan vara bättre när man inte hittar vägen, det är ju bara nya vägar som saknas.

Vi har först nu i höst skaffat en "billig" GPS för 499:-, delvis för att vi inte tyckt att behov och intresse funnits.
Vi lånade en GPS förra året när vi skulle till ett ställe i Göteborg, den tog oss runt lite extra kvarter, men vi hade gott om tid så vi beslutade oss för att följa vägen.
Har en rolig episod i minnet när vi åkte efter vänner med GPS och fick oss en rejäl sightsing, med en blick på kartan innan avfärd insåg vi att vi mest irrade runt. Men till slut efter 3 mil extra turer hittade väl GPSen rätt och vi kom fram.
Vi har alltid några kartor i husbilen, fortfarande vill jag nog kontrollera ifall att man har knappt om tid, för då är det inte kul om man åker fel.
Hittills har vår GPS hittat dit vi velat, men man kan nog knappa in fel siffror också :swoon:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Tänk på,,,,,

Alla träffar har en GPS-länk till Googles karta. Klicka på den och se var platsen finns. Markera platsen i er bilkarta, så hittar ni.

Toppen