Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är värre med de som INTE tänker när de skriver sina inlägg ibland.Då skulle väl moderatorerna få fullt upp!
Jappe
Då skulle väl moderatorerna få fullt upp!
Jappe
Jappe
Jappe
Fel! Det var en svensk i Norge!Epa-traktorerna är nog de trafiksäkraste fordonen som finns. Kan inte minnas att jag hört talas om någon singelolycka, ingen olycka överhuvudtaget.
Kvinnliga bilförare (menar kvinnor) i alla åldrar bidrar också till mycket få olyckor.
Medelålders män, 60 - 90 är också mycket sällan inblandade i olyckor. En del som närmar sig 90 brukar ibland ta sig upp på motorvägen via nedfarter. Ett konststycke i sig men det leder sällan till någon olycka.
Minns norrmannen som körde mot trafikriktningen och hörde på bilradion en varning om att en bilist körde på fel sida på motorvägen. Han utbrast "en, det är ju massor".
Om statistiken är korrekt skall förare mellan 18 och 59 år ha bisittande övervakare.