• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänk att möta en sådan här

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Tänk att möta en sådan här

Ganska häftig upplevelse ! Undrar hur hög puls man skulle få vid ett möte i trafiken med denna fordonskombination. Mycket jobb med "dragfordonet" men hur får man det registrerat och körklart ???? Men kul film.
Ove.G

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Was? Dragfordon?
Detta är kanske något som inte går se för den som vägrar facebook? Det enda som finns att öppna är en riktigt motbjudande rallykörning på en tätbefolkad väg.

aake

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

I reklamsammanhang förekommer många underligheter.

Kolla exempelvis upp registreringsnumret MLB060, som sitter på bilen i Volvos senaste reklamfilm.

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2025

Was? Dragfordon?
Detta är kanske något som inte går se för den som vägrar facebook? Det enda som finns att öppna är en riktigt motbjudande rallykörning på en tätbefolkad väg.

aake

Aake, du har nog inte förstått vad rallykörning är, inget rally körs på tätbefolkade allmänna vägar utan på avlysta vägar som iordningställts för rally.

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Aake, du har nog inte förstått vad rallykörning är, inget rally körs på tätbefolkade allmänna vägar utan på avlysta vägar som iordningställts för rally.

Den video jag fann under länken föreställde något slag av rallykörning på en sannolikt afrikansk väg med mängder av människor vid vägkanten och även människor som hoppade undan för bilen i sista stund. Motbjudande var det, vare sig du vill kalla det för rallykörning eller ej.

aake

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Sjöberg's länk fungerar för mej, (som vågar vägra facebook)

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Den länken jag lade in är samma som Sjöberg's & har inget med grusvägar i Afrika att göra. Jag har inget problem att öppna "min" länk trots att jag är en "facebookbojkottare".:)

Bennie

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Den länken jag lade in är samma som Sjöberg's & har inget med grusvägar i Afrika att göra. Jag har inget problem att öppna "min" länk trots att jag är en "facebookbojkottare".:)

Bennie

Nu har jag lyckats öppna din länk efter lite strul. När jag klickar på den så visas en stor tom ruta och den måste man tydligen också klicka på för att komma rätt. Det visste inte jag och klickade då i stället på text under rutan varpå vansinneskörningen i Afrika dök upp. Denna är nu borta. Lite förvirrande!
Trasslet har måhända mer med att jag öppnar i paddan att göra än med facebook?

aake

EVTOAK

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
6271
Medlemskap
2024

En av dom bättre inläggen jag sett från Sjöbergs länk fungera den
Tommy