• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Motor Tändningsdelar till Peugeot j5 Cabby City 2,0. Årsmod 91.

Lillabo

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
40820
Medlemskap
2024
Hej Husbilsentusiaster!
Joo jag undrar om någon här vet var man kan få tag i brytarspetsar, rotor, kondensator eller helt enkelt en hel fördelare. Alternativt om någon vet om man kan byta ut brytarna mot ett eltändningssystem och isåfall om någon vet vilket sim passar en
Motorkod XN1T. 2,0L, årsmod 90-94. 63KW och 84hk.
Jag söker även rent allmänt tips på ställen där man kan finna gamla och/eller nya reservdelar till denna modell...
Tacksam för svar.
Mvh: LILLABO ( PER )

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Det finns flera trådar kring detta på HBK... prova sökfunktionen. Man får va lite uppfinningsrik.. o prova att söka med olika ord och fraser.
Annars googla Autodoc och Augustin Group .... Du kommer att hitta en hel del delar, det kluriga är ofta att veta vad som passar till just din bil.

Jag har också hittat vissa delar på Mekonomen?

Herbet

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
16285
Medlemskap
2024
Hej Husbilsentusiaster!
Joo jag undrar om någon här vet var man kan få tag i brytarspetsar, rotor, kondensator eller helt enkelt en hel fördelare. Alternativt om någon vet om man kan byta ut brytarna mot ett eltändningssystem och isåfall om någon vet vilket sim passar en
Motorkod XN1T. 2,0L, årsmod 90-94. 63KW och 84hk.
Jag söker även rent allmänt tips på ställen där man kan finna gamla och/eller nya reservdelar till denna modell...
Tacksam för svar.
Mvh: LILLABO ( PER )
I länken står det en hel del bra info.
Du har ett elektroniskt tändsystem i din bil, inga brytarspetsar eller kondensator.

Post in thread 'Hallsensor.' Motor - Hallsensor.

Toppen