• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tända det första ljuset

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Tända det första ljuset

Det måste ju vara skönare att vara där nu för här i jönköping är det blåsigt o regn.Lycka till med stjärnan.

F

F.d. 2900

Guest

HA DET SÅ BRA I SOLEN. HÄR HEMMA ÄR DET SNÖFALL ,0 GR. OCH 15 CM SNÖ, GITTAN SKA PROVA SKOTERN, MEN DET HAR VARIT EN TUNG PERIOD , MÖRKT O BLÖTT. TÄNK PÅ LÅTEN JAG DRÖMMER OM EN JUL HEMMA. GOD ADVENT önskar gittan o bengt.

F

F.d. 418

Guest

Ha det så gott, Göran!
Hustru Ewa och jag har just återvänt efter en månad i Almuñecar och längtar redan tillbaka. Vi valde dock flyget denna gång. Hälsn/AndersW

Jan-Åke

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
37
Medlemskap
2023

Hej Göran här är det grått o eländigt.
Vi var en vecka på Madeira med Conny & Inger där var det ca 25 grader på dagarna 22-23 på nätterna, så vi har sett solen även vi i november.
Håller på med "mina" jullampor för fullt dom skall ju tändas till 1:a advent . får se om någon timme om dom vill lysa alla det är ca 15000st så alltid är det några som inte vill som jag.
Ha en skön Jul
Önskar Jan-Åke & Linda

Senast ändrad:

Ingo

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
210
Medlemskap
2025

Hej Göran. Hoppas allt är bra i Spanien Eva o jag satt och pratade om dig förra veckan och undrade hur du hadde det, brukar ägna en tanke till södern när här är som regnigast.
Vi får passa på att önska en God Jul och ett Gott Nytt År.
Hälsningar Ingo & Eva

Toppen