Larseng
HBK Medlem
Vi har fastnat för planlösningen med låga bäddar och toa o dusch längst bak. Skulle vilja ha synpunkter på hur bilen fungerar i praktiken. Vi är 2 glada pensionärer.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har ingen kabe , men vem vill ha huvudet mot en spolande toa eller nån som duschar. Våran Burstner har låga enkelbäddar me WC å dusch på fotsidan .Men smaken är som baken delad.
Vi har fastnat för planlösningen med låga bäddar och toa o dusch längst bak. Skulle vilja ha synpunkter på hur bilen fungerar i praktiken. Vi är 2 glada pensionärer.![]()
Har ingen kabe , men vem vill ha huvudet mot en spolande toa eller nån som duschar. Våran Burstner har låga enkelbäddar me WC å dusch på fotsidan .Men smaken är som baken delad.
Kolla på lastvikten på Kabe 810 LT. Finns ju nu med "boggie" och då är lastvikten ok, men i mitt tycke alldeles för låg på den "enkelaxlade" versionen...
Jag skulle kunna tänka mej en med toa bak, men skulle vilja ha lite mer avskärmning mellan kök och säng än vad det är i nämnda bil. Ja då minskar öppenhetskänslan, men även matos och stänk i sängen, min tanke...