F
F.d. 55416
Guest
Håller med, den vita bakgrunden är jobbig efter en stund.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Som också teknikerna påpekat för mej ...Japp, har ingen större betydelse för mig men jag vet att det var så på den förra plattformen. Förde man muspekaren över en bild så visades bildnamnet.
Pilen nu när jag citerade var en överraskning för mig och det hade jag inte begripet, frågan är hur länge jag kommer ihåg det. Nu när jag skriver så har jag verktyg över min text och för jag muspekaren där så får jag information. Så kunde det vara över den nyfunna pilen också.
Mja, men allra först: Ställplatsinfo visar enbart de platser som ändrats. Det finns ju massvis med platser som inte kommer med i den tråden, helt enkelt för att de inte ändrats.Kan det vara möjligt att...?
Ställplatsinfo är en bra tråd, men, om jag inte har för avsikt att åka utomlands i år så är all info om dessa platser för tillfället ointressanta.
Skulle det vara möjligt att lägga till vilket land det gäller?
Ställplatsinfo Spanien
Ställplatsinfo Frankrike
Ställplatsinfo Sverige osv.
Mja, men allra först: Ställplatsinfo visar enbart de platser som ändrats. Det finns ju massvis med platser som inte kommer med i den tråden, helt enkelt för att de inte ändrats.
Okay, då hänger jag med.Helt medveten om detta men tanken var mer om tex. jag planerat en resa till något land och där sett ut ett antal ställplatser så är jag intresserad om det nyligen hänt något med det landets ställplatser.
Tanken var bara att slippa kolla ställplatsändringar där jag inte tänker åka.
Som också teknikerna påpekat för mej ...
Jag missade att säga att om du hovrar/vilar med markören över pilen, på andra ställen med länkar, eller över en bild så får du information om namn och mappstruktur i nederkant i bild (t ex nere t.v. i en laptop).
Kanske det räcker till?
Ja, du har rätt, kollade samma tråd.Har provat att köra pekaren över bilder och den blir en hand och då kommer där en text i nedre vänster hörna (inget bildnamn) men bara på vissa bilder. På andra bilder blir det ingen hand ens och då kommer inget upp i vänster hörna heller. Provade På spåret Skandinavien.
Gå till inlägg 790, klicka på siffran bredvid gilla-knappen under det inlägget, i den ruta du då får upp, markera hela länken och kopiera den, t ex med Ctrl + c. Skapa sedan ditt nya inlägg, klicka på kedjelänken i vergtygsfältet och klistra in den kopierade länken. T ex med Ctrl + v.Ja det vet jag men om en medlem hänvisar till ett inlägg i sin text. Det var så jag menade
T.ex ”Detta kan du läsa om i inlögg 790” hur kommer jag snabbt till detta inlägg?
Okay, då hänger jag med.
Men, att ha lika många Ställplatsinfo-trådar som länder (idag har vi platser i 34 länder) blir nog inte så bra. . Men, däremot skulle vi kunna lägga till land för varje inlägg, DE för Tyskland, DK för Danmark, SE för Sverige, etc. Sulle det räcka? Du får förstås ändå bläddra igenom ett antal ...
Skulle det passa tar jag upp frågan med de andra två webbarna för husbilsplatser.
Vi har nog missuppfattat varandra. Jag skall ju till t.ex inlägg 790. Du skriver ju i texten ”gå till inlägg 790”Gå till inlägg 790, klicka på siffran bredvid gilla-knappen under det inlägget, i den ruta du då får upp, markera hela länken och kopiera den, t ex med Ctrl + c. Skapa sedan ditt nya inlägg, klicka på kedjelänken i vergtygsfältet och klistra in den kopierade länken. T ex med Ctrl + v.
Jag fattade dej som att du vill länka till inlägg nr 790. Om inte, vart ville du länka?Vi har nog missuppfattat varandra. Jag skall ju till t.ex inlägg 790. Du skriver ju i texten ”gå till inlägg 790”
Det är ju dit jag skall ?