Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Beklagar att min urspårning blev så kraftig att ni blev tvungna att stänga en bra tråd.Till TO-GU
Skriver med ett tangentbord utan dom sista bokstaverna.
Traden sparade ur sa darfor stangde vi den.Om ni ska diskutera
hur en stallplats ska se ut/vara starta en trad som handlar om det.
Eftersom vi startade traden kan vi ocksa stanga den utan
att meddela detta.Det finns sa manga ursparade tradar men det
ar upp till tradskaparen att stanga traden nar den sparat ur.
Den har traden handlade om prishojningar.
Inläggsnr hittar du enligt det rödmärkta, jämte ”knappen” gilla.Ytterligare en fråga som dök upp
Hur hittar men ett speciellt inläggnr som en medlem hänvisar till?
Nu har det gått några månader, hur gick det?PC och Google Chrome
Det var inte bara du.Starta en trad sjalv i amnet.Beklagar att min urspårning blev så kraftig att ni blev tvungna att stänga en bra tråd.
Tommy R
Med vad då? Fattar inte det du citerar, "PC och Google Chrome". Förklara lite bättre, pls.Nu har det gått några månader, hur gick det?
Sorry, nu fick jag lära mej nåt nytt, jag kände inte till den lilla pilen och det den står för.Nu blev det helt plötsligt ännu en fråga till. När man citerar som jag nu gjorde så hade det varit bra om där kom med något någon information om vilken tråd och inlägg det kom ifrån.
Jag skrev inlägg 787 angående inlägg 439.
Okay, då är jag med. Du vill alltså alltid ha en förklaring i st f eller tillsammans med "handen" när man hovrar med markören över en länk, bild, etc. Rätt uppfattat?Att behöva gå kurs för att hantera forumet är väl inte så lyckat. Inte ens när man för muspekaren över pilen så får man någon information, det blir endast en hand.
WYSIWYG är vi klara med, om du läser bakåt så är det en helt annan fråga.
Tror du får det om du väljer att följa tråden.Hej
Har en fundering ang. en stängd tråd, eftersom jag gjorde sista inlägget så är det väl jag som är orsaken
till stängningen. Borde jag inte få ett meddelande att tråden är stängd och en motiveringen.
Tommy R
Det borde bara vara innehållet i inläggen som ligger som grund för radering o stängning.Tror du får det om du väljer att följa tråden.
Den har diskusionen hor val inte hemma under den har traden ?Det borde bara vara innehållet i inläggen som ligger som grund för radering o stängning.
Tommy R