Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Låter som en lysande idé, för mobil/platta. Vidarebefordrar det som ett önskemål!Det har framförts viss klagan över onödigt mycket skrollande vilket jag förstår om man inte har (hittat) knapparna Home och End på sitt tangentbord. Sidan har längst ner i höger hörnet en Citroënknapp (uppåtpilarna) som fungerar som Home. Mitt förslag är att i högerhörnet längst upp lägga en omvänd Citroënknapp (nedåtpilarna) för att snabbt förflytta sig till Svara-rutan. Detta istället för att lägga Svara-rutan längst upp, vilket jag i.o.f.s. fortfarande önskar.
Julian
Efter att ha kollat den nya sidan säger jag NEJ TACK den gillade jag inte! Svår att hita på och ett evigt skrollande hit och dit absolut inte så lättläst som den förra var. Här blir det inte många besök.
2. Det går inte att se vilken textstorlek jag just nu använder.
Det var inte ”utvecklingen”, det var ”världen”, men det kanske är samma sak.Visa bilaga 134546
Visst var det bättre förr, vem saknar inte Nokias 3210’an?
Stoppa utvecklingen jag vill hoppa av... var det så han sjöng den där Malmsjö, redan i början av 60-talet?
TommyD
Sluta gnäll om vit bakgrund, den är för tusan beige.Ledsen att säga det men det var roligare och lättare med den gamla sidan, och vit bakgrund nej nej inte bra.
Var ser jag om mina vänner är inne?
Det hittar du inte ännu, en miss som ska åtgärdas. Men den kommer bara att visa om någon lagt in telefonnummer i det frivilliga fältet för telefonnummer. Adress, obligatoriskt telefonnummer etc har varit dolt ett par år nu sedan det missbrukats...Var hittar jag telefonnummer till en medlem
Om du dubbelklickar på forumknappen och scrollar neråt en bit så kommer du till medlemmar online, där under kan du se vilka av dina vänner som är online
Visa bilaga 134554
Ser du dina vänner på ett enkelt sätt då?Jag tycker det är enklare att klicka på "medlemmar" i den blå raden och sedan på "besökare just nu". Där kommer en fin lista med avatarer. Mycket bra tycker vi.
Inget svar - vad händer?När jag sätter "peken" på ett ämne i forumlistan står det "laddar......" sedan händer inger mera?