• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Synd att vintern är slut i södra Sverige....

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Synd att vintern är slut i södra Sverige....

Hej!
Jag satte på sommardäcken på husbilen i förra veckan, så nu är det vår och innan sista dagarna i April är till ända har vi förhoppningsvis sommar!;);)

Här nere har vi bara haft några veckors "riktig" vinter men fortfarande är det minusgrader på nätterna men upp till 7-10 graders värme under dagen:)
Jag hoppas att det blir fler husbilar på ställplatserna framöver!

//Pilot

F

F.d. 2591

Guest

Hej Husbilsvänner och ovänner!

Nu alla snöälskare, nu har ni fått erat lystmäte tillgodosett. Här i Ulricehamn kl 10.30 när man tittar ut är det en dm snö, det är som man vill gråta, så tråkigt är denna vy att se på.

Men det försvinner förhoppningsvis under dagen.

Vill ha vår nu, ingen vinter.

Stig B.

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Håller med !!

Men det har redan börjat töa här, härligt :):)......duggregnar gör det nu också!;)

Bo i Bil

HBK Medlem
Kommun
Hörby
HBK-Nr
195
Medlemskap
2025

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

ingen håller med dej ludde,, men lugn,,ja är med till viss del,,vi är ju kommunkompisar ock klubbkompisar,,ja missa skärsjön för ett tag sedan,,bilen frös fast,, samtidigt hade ja ju för stora fötter till egons skridskor,,,så de kanske va tur att de blev som de blev,:D,

,,men va gör de ludde,,
vi satsar på smarholmen i stället till våren,,ock hoppas på de bästa,, då tänker ja nykokt krabba--färska havskräftor,,(känner en i MARK som gillar de):D ock förhoppningsvis lite färsk makrill,

vi hörs,,,teddi,,,
det ser jag framemot,, mvh håkan

Toppen