Sv: Sygic
Ondrej ( Sygic Support )
22 november 17:27 ( CET )
Bästa kund ,
Tack för att du kontaktar Sygic .
Detta är ett svar på många biljetter , eftersom vi ser problemet många gånger , så vi uppdaterar dem alla i en bulk metod - om problemet är något annat , snälla, skriv mig tillbaka .
Snälla , acceptera vår ursäkt. Vi använder oss av den nya plattformen från Google för Google InApp inköp och som vi upptäckt , är det inte kompatibelt med äldre Androids versioner - som dessa enheter inte har den nya Google Play Store .
För närvarande arbetar vi hårt på att fixa detta problem .
Om enheten körs lägre version av Android-systemet sedan 4.X :
Snälla , nedgradera till den senaste stabila versionen av appen - version 13.2.2 . Vänligen , följ stegen nedan .
Avinstallera Sygic : GPS Navigation från enheten med hjälp av Application Manager
Anslut enheten till datorn eller starta en filhanterare ( om enheten inte har Filhanteraren , vänligen , ladda ner Astro File Manager , eller ES fileexplorer ) , och gör följande : Gå in i Sygic mappen och ta bort Android -mappen och " version " filen . Sedan gå in Sygic / Res och radera allt utom db , resplan och travelbook filer .
Installera Sygic 13.2.2 från
http://storage.sygic.com/support/apk...322_r15886.apk
Se till att stänga av automatiska uppdateringar i Google Play Store för att hindra det från att uppdatera till 13,3 version igen .
Om du har problem även med 13.2.2 version , vänligen , nedgradera till version 12.2.2 :
http://storage.sygic.com/support/apk...222_r48089.apk
Så fort det blir mera information om denna fråga , kommer jag uppdatera er med ytterligare instruktioner .
Om enheten kör Android version 4 eller högre :
Gå in i din Android Inställningar - > Program - > Sygic och klicka på Force Close och Clear data.
Sedan börjar vår app igen .
Om det inte fungerar så snälla, avinstallera appen , ansluta enheten till datorn eller starta en filhanterare ( om enheten inte har Filhanteraren , vänligen , ladda ner Astro File Manager , eller ES fileexplorer ) , och gör följande :
Gå in på Sygic mappen och ta bort Android -mappen och " version " filen .
Sedan gå in Sygic / Res och radera allt utom db , resplan och travelbook filer .
Starta sedan om enheten och installera vår app igen .
Det kommer att åter hämta resurser och bearbeta dem ytterligare en gång. Du bör ha några problem efteråt .
Tack för din förståelse och ber om ursäkt för besväret .
Bästa hälsningar ,
Ondrej
Google Translate för företag:ÖversättningsverktygWebbplatsöversättareGlobal Market Finder