• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Swemestertips, Blekinge

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
6059CB3C-3BDC-4495-8579-97CB82188315.jpeg

Besökte Visit Blekinge hemsida och hittade en marknadsföringskampanj riktad mot invånarna i regionen, och de närmaste grannarna.. Med uppmaningen att stanna “himma” och uppleva allt det som finns på nära håll. Sommaren 2021 är en sommar då blekingarna ska “blinka bort sin hemmablindhet” och vara lite närsynta. Hemesterguiden på webbplatsen är navet i kampanjen.


Vi som åker runt i våra husbilar vi är ju liksom ”himma” var helst vår husbil står parkerad, därför tänkte jag att den här kampanjen riktar sig även till oss, oavsett var vi formellt är mantalsskriven.

Fint i Blekinge, jag har varit där. ;)

Tommy
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Visa bilaga 212032

Besökte Visit Blekinge hemsida och hittade en marknadsföringskampanj riktad mot invånarna i regionen, och de närmaste grannarna.. Med uppmaningen att stanna “himma” och uppleva allt det som finns på nära håll. Sommaren 2021 är en sommar då blekingarna ska “blinka bort sin hemmablindhet” och vara lite närsynta. Hemesterguiden på webbplatsen är navet i kampanjen.


Vi som åker runt i våra husbilar vi är ju liksom ”himma” var helst vår husbil står parkerad, därför tänkte jag att den här kampanjen riktar sig även till oss, oavsett var vi formellt är mantalsskriven.

Fint i Blekinge, jag har varit där. ;)

Tommy
Brraaa.... Tommy.
Ditt sätt att se på detta gör säkert att vi med husbil snart inte är välkommen i Blekinge.... :rolleyes:
 

Kjell S

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
32205
Medlemskap
2024
Visa bilaga 212032

Besökte Visit Blekinge hemsida och hittade en marknadsföringskampanj riktad mot invånarna i regionen, och de närmaste grannarna.. Med uppmaningen att stanna “himma” och uppleva allt det som finns på nära håll. Sommaren 2021 är en sommar då blekingarna ska “blinka bort sin hemmablindhet” och vara lite närsynta. Hemesterguiden på webbplatsen är navet i kampanjen.


Vi som åker runt i våra husbilar vi är ju liksom ”himma” var helst vår husbil står parkerad, därför tänkte jag att den här kampanjen riktar sig även till oss, oavsett var vi formellt är mantalsskriven.

Fint i Blekinge, jag har varit där. ;)

Tommy
Blir en tur till Blekinge under sensommaren, har lite av mina rötter i Karlshamn. Jag önskar trevlig sommar och kör försiktigt.
 
Toppen