• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sveriges största Husbilsklubb

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Mars månad 2008 blev en månad då Husbilsklubben.se passerade flera milstolpar.

Sveriges största Husbilsklubb heter numera Husbilsklubben.se med 1852 betalande medlemmar den 1/4-2008

Vi är även sedan tidigare Nordens största renodlade Husbilsforum med över 4000 forummedlemmar.

Den 31/3 22:01 var det 318 besökare samtidigt på sidan.
Den 24/3 hade vi 5068 unika besökare och i snitt under mars var det 3128 besökare varje dag.
Vi har otroliga 19 321 638 hits under Mars med 956 507 som max under 1 dag.

Så att trivas på Husbilsklubben.se är vi inte ensamma om, utan vi är alla i samma goda och trevliga sällskap.

Kom ihåg att det är alla, som umgås här på Husbilsklubben.se, som skapar gemenskapen samt den öppna och hjälpsamma attityden.
Låt oss vara aktsamma om detta fina umgängesklimat och vara ödmjuka inför den fortsatt positiva utvecklingen på Husbilsklubben.se

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Sveriges största Husbilsklubb

Husbilsklubben.se ökade idag till 1864 betalande HBK Medlemmar så resan mot 2000 är det full fart på.

H

hianders

Guest
Sv: Sveriges största Husbilsklubb

Tacksam då att få reda på bet medlem nr 2000 så jag får veta vem som ska ha kramen och ngnting på kinden och kanske ett diplom!!! Har ju ca 25 som gissat på datum!

fru hianders/Inger

Toppen