Rätt eller fel? Slå gärna ett slag för de som finns med på listan för att motbevisa den.
Sveriges sju mest oromantiska städer | Allt om resor | Expressen
Sveriges sju mest oromantiska städer | Allt om resor | Expressen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det krävs nog att man har en portion humor för att ta till sig undersökningen.Tycker att den typen av uttalanden som artikeln ger uttryck för tyder på brist på något vettigt att sysselsätta sig med som journalist.
Varje enskild ort oavsett geografisk placering, storlek eller strukturella uppbyggnad bär sina fördelar och styrkor. Människor bor ju faktiskt på orten av en anledning.
Känns som att den här typen av slutsatser grundar sig i en total brist på respekt för medmänniskor och allt det värdefulla som varje ort bidrar med.
Borde finnas många verkligt viktiga och relevanta saker att analysera och studera i vårt samhälle och som faktiskt kan leda till något bra.
Tvivlar på att författaren ens varit i nämnda städer. Att just ta upp Säters sjukhus bevisar just det. Vi som bor i Säters kommun tänker bara på sjukhuset just som ett sjukhus (med vårdcentral, tandläkare etc) som dessutom ligger utanför centrala Säter - tvärs över sjön.
Även om jag inte är någon fantast av staden Säter så är den väldigt mysig på sommaren, gamla trähus i gamla delen, den unika Säterdalen med fäbod och djurhållning på sommaren mm. Har tillbringat många dagar och midsomrar med barnen där.
Borlänge hade ju varit en kandidat annars, tråkigare stad utan historia är nog svår att hitta.
Vi som bor i Gustafs räknar oss ej till Säter
Peter
Borås stämmer definitivt. Jag hade en gång ett företag som ringde till Borås och beställde varor. Enligt dom så regnade det 4 dagar av 5.
SMHI - Årsnederbörd i millimeter | SMHI