jasno
HBK Medlem
Det påstås finnas en ställplats som tar 1000Sek per natt. Är detta en skröna eller finns den? I så fall vart skall man inte åke?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
610kr/dygn,el tillkommer!Det är väl ställplatsen i Lindvallen
Det är inte säkert att den är dyrast, jag ringde till Apelvikens camping i Varberg för säkert 3-4 år sedan och frågade vad en ställplats till husbil skulle kosta. Den billigaste (och sämsta) platsen skulle då kosta 520kr och sedan steg de till 740kr. Jag vet inte vad de kostar idag ( de sätter inte ut några priser ) men jag tror knappast att de är billigare idag.610kr/dygn,el tillkommer!
Att inte sätta ut priset är lika med dyrt och ett försök att locka in en salig ande som bittert får ångra att han/hon gick på den...Det är inte säkert att den är dyrast, jag ringde till Apelvikens camping i Varberg för säkert 3-4 år sedan och frågade vad en ställplats till husbil skulle kosta. Den billigaste (och sämsta) platsen skulle då kosta 520kr och sedan steg de till 740kr. Jag vet inte vad de kostar idag ( de sätter inte ut några priser ) men jag tror knappast att de är billigare idag.
HejHer findes HBK pladser med pris over 500 SEK
Husbilsplatser | Husbilsklubben.se
husbilsplatser.husbilsklubben.se
Edit:
Da jeg forsøgte med linket mente jeg at det virkede, men nu gør det ikke.
Man skal nok under Avanceret søg anvende filteret for pris. Se ser sådan ud:
Visa bilaga 221510