• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

sverigeresan

F

F.d. 53194

Guest
har precis kommit hem efter 410mil på våra svenska vägar. det var en trevlig men samtidigt jobbig resa. Blev överraskad över att nästan alla husbilar vi mötte hälsade,det var väldigt trevligt. Så till alla i husbilsklubben som jag säkert mött under resan säger jag tack för en trevlig resa.

SoT

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
8036
Medlemskap
2023
Sv: sverigeresan

En inte så van Sverigeresenär blir ju lite nyfiken. Vad var det som blev jobbigt, om man får fråga?

PJohan

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3047
Medlemskap
2025

Min codriver tycker att det är jobbigt att jag hälsar på alla husbilar! Skämmigt tycker hon - voffo tycker hon på dette viset? - har jag ju alltid gjort. Hojar (kanske inte alla), lastbilar, bussar, husbilar och Trabanter -visst känner vi lite samhörighet inom familjen.

Trevlig resa/PJohan

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025

Hej Jag blev lite nyfiken. Vi gjorde en liknande resa för två veckor sedan och hade vår dotter på 13 år med oss. Hon var inte lika entusiastisk som vi var. Hur gamla är era barn?

Helene :msn_sun:

F

F.d. 53194

Guest

vi har 2 söner 12 och 15 år. vi har funderat lite, det är ju vårt intresse dettta med camping inte deras.

Toppen