• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sverigehallen Tältlager

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Sverigehallen Tältlager

Hejsan, verkar rätt intressant. Lite luddig redogörelse tyvärr för hållbarhet och livslängd med tanke på priset.
"Lång livslängd med galvaniserade rör och PVC-duk tjocklek 500g/m²"......................Betyder det två eller tio år eller ??? För när duken ger upp så är ju investeringen helt borta. Så jag instämmer med ovan, någon som har handlat och har koll.

M.v.h. JANKRO.

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Jag ringde och lagerhallen 4,8x12,2m har en duk på 305gr/m² och livslängden på den duken är 3år sade han. Ny duk till den hallen kostar c:a 3000 Sek. En vanlig lättpressenning brukar hålla 1år så jag tror att det är något längre livslängd än 3år om det inte är allt för blåsig plats.

F

F.d. 1649

Guest

Hej.
En 300grams presenning är nog i tunnaste laget.Jag har köpt en tälthall på 4x10 m 4m hög med en 450 grams presenning.Skulle man få en på 600gr så håller den i "evighet"Jag har ett garage av en beg.Långtradar presenning från -70 talet som är ok ännu.
Ps.Min hall kostade 1400€
Mvh Jan-E.

Toppen