• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svenska Rallyt

kjelis

HBK Medlem
Kommun
Kil
HBK-Nr
545
Medlemskap
2025
Tack Hasse, ( HBK medlem ), för trevlig samvaro och bra samarbete i Säkerhetsbil S1 under rallyt.

Roligt att uppleva gamla minnen från min mångåriga aktiva tid.

Fantastiskt många husbilar efter sträckorna och någon eller några tillhör säkerligen
husbilsklubben nu när vi blivit så många medlemmar även om en hel del var utländska
"kollegor" som hittat hit.

Hur som helst är det skönt att slippa gå upp klockan 04.00 imorgon.

Hälsningar
Kjell alias "melle"

Hasse J

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
334
Medlemskap
2025
Sv: Svenska Rallyt

Tack Kjell, jag har haft precis lika trevligt själv.

Det var åttonde året som jag åker i förbil Safety 1, första gången med Kjell som chaufför,
som körde snabbt och säkert på alla sträckor.
Vår uppgift är att kontrollera publiksäkerheten utifrån den säkerhetsplan som jag varit med
och utarbetat under hösten.
Över lag sköter sig publiken väldigt bra, vi behövde bara göra några få tillrättavisande.
Under dom senaste åren har husbilarna blivit allt fler efter specialsträckorna, vi har dock aldrig haft anledning till någon tillrättavisning av en enda husbil, däremot har jag hört att
sträckfunktionärer har haft lite problem då och då med felparkerade husbilar, efter lite diskussion har detta löst sig till allas bästa.

Hälsningar
HBK 334 Hasse Joansson

F

F.d. 25172

Guest

Hej & tack det var en riktigt bra helg.Trots en svinkall lördag morgon -24 i Hagfors. mvh Tony;)

Håkand

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2025

Vi hade också fantastiskt fina dagar i Värmlandsskogarna, fast det kanske var lite onödigt kallt tidiga morgnar! Och P-G hade en härlig attack när allt fungerade som det ska.

Vi svenskar kan vara stolta för den säkerhet som Kjell och många andra hjäper till att upprätthålla här i Sverige. Men en sak som bekymrade mig lite i år, det var de många redlöst berusade som fanns ute i skogen. Där vi stod på söndagen var det fyra män som inte kunde gå utan vinglade runt i skogen och ibland farligt nära vägen.

Toppen