• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svenska Anna

F

F.d. 55334

Guest
Hej,
Det har väl knappt perifert med HBK att göra - bortsett att en del gärna semestrar i Grekland - men har ni läst om svenska Anna och Kräkland - svenskt skämt, inte vara turk, vara kräk - så vill jag be alla med medkänsla att maila till grekiska ambassaden - grembstockholm@greeekembassy.se - och protestera mot den kvinnosyn - svenska kvinnor - de nu visar. Och varför inte bojkotta Grekland som semesterland? Finns väl fler länder att semestra i utan våldtäkt, droger och misshandel? Och beskyllningar.:mad:
Ha en bra dag, det är i alla fall vår här i Sverige :)
Agneta W

F

F.d. 55334

Guest
Sv: Svenska Anna

Tack Lasse & Fia,
inte mycket kunde gjort mig gladare.
Mailbomba mera!!!!

F

F.d. 55464

Guest

Hörde om henne på nyheterna. Jag blev väldigt upprörd av hur dom ( Grekiska rättsväsendet) behandlar hennes ärende.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6615

Guest

Helt klart är att någon Greklandsresa blir det inte.
Kan man inte skapa ett bättre rättsväsende så ut ur EU.
Tänk om Turkiet skall komma med hur är deras rättsväsende

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Aldrig mer Grekland! Det är iofs ett beslut jag tagit tidigare i livet men uppfattningen stärks kraftigt av det här. Det är dessvärre inte första gången Grekland visar detta beteende. Där värderas sårad fåfänga högre än rättssäkerhet. Fortsätt mailbomba!!!

Sedan blir jag som man också så ledsen och förbannad över att det finns män som kan sjunka så lågt. Lika ledsen blir jag över att vi män inte markerar det här tydligare. Vi män måste i vardagen vara tydligare med att vi helt enkelt inte accepterar mäns våld och övergrepp mot kvinnor, inte nån stans i hela världen!

Krister N

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vad är det som har hänt egentligen? Jag läser av princip inte kvällstidningar så jag har inte en susning!

Jappe

PS. Nu har jag kollat på nätet så nu har jag läst om den här trista historien. DS.

Senast ändrad:
B

Boxer

Guest

Helt klart är att någon Greklandsresa blir det inte.
Kan man inte skapa ett bättre rättsväsende så ut ur EU.
Tänk om Turkiet skall komma med hur är deras rättsväsende

Det står en hel del om turkisk lag i frågan på Amnesty.se. Kan bara konstatera att i jämförelse med Turkiet så kan man nog spendera hela sommaren i Grekland med gott samvete.

Toppen