• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elsystem Svart display

dalius

HBK Medlem
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
33307
Medlemskap
2024
Displayen i vår husbil vill inte starta. Vi har en Fiat med Swiftpåbyggnad från -19 och vad jag kan se är det ström i batterierna. Säkringarna vid elcentralen är alla hela.
Finns det flera säkringar någon stans?
En sak till. När jag försöker starta displayen så blinkar den till och vad jag hinner se är att båda batterierna är tomma men det finns ström i dåda om man kollar med mannometer.
Tacksam för svar.
Dan

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Displayen i vår husbil vill inte starta. Vi har en Fiat med Swiftpåbyggnad från -19 och vad jag kan se är det ström i batterierna. Säkringarna vid elcentralen är alla hela.
Finns det flera säkringar någon stans?
En sak till. När jag försöker starta displayen så blinkar den till och vad jag hinner se är att båda batterierna är tomma men det finns ström i dåda om man kollar med mannometer.
Tacksam för svar.
Dan
Om den blinkar till är ju förmodligen inte någon säkring trasig. Troligare är ju att spänningen är för låg, prova att ladda batterierna.

Toppen