• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svalt och gott i värmen

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Idag var jag och hämtade min HB hos Borås bilhall. De har i tre dagar monterat in en AC i bildelen.

AC fick bekänna färg när vi hämtade den idag i Borås när jag körde hem den till Halmstad. Jag är väldigt nöjd med resultatet, det är svalt och skönt nu i bilen när man kör när det är varmt ute. :p

/R

F

F.d. 55370

Guest
Sv: Svalt och gott i värmen

Idag var jag och hämtade min HB hos Borås bilhall. De har i tre dagar monterat in en AC i bildelen.

AC fick bekänna färg när vi hämtade den idag i Borås när jag körde hem den till Halmstad. Jag är väldigt nöjd med resultatet, det är svalt och skönt nu i bilen när man kör när det är varmt ute. :p

/R
Ok det e en kyla som går på en converter eller???:yes:

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Nej, jag byggde in en AC som drivs av motorn. Jag vill ha det skönt när jag kör.

/R

trevik

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021

Vad kul att höra! Det är en fröjd att köra med AC.
Nu har bilen allt?

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Näää inte riktigt ännu, Ac i bodelen, backkamera och ugn står på önskelistan :spinny:

Toppen