• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sv: Södertälje

F

F.d. 55278

Guest
Hej Pia & Per
Men om jag ska in i Södertälje och handla med husbilen var ställer man då sig? Finns det några parkeringar för husbilar i Staden Södertälje.
Undrande Bergun

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3088

Guest
bergun

Detta är väll fortsättning på någon annan tråd eller??:confused:

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Gurra, som du ser nederst i berguns inlägg så är detta flyttat från ställplatslistan till en egen tråd. Anledningen är att ställplatslistan endast skall innehålla ställplatser för att öka läsbarheten och förenkla vid letandet efter lämplig ställplats.

Visst kan det bli lite konstigt när ett inlägg flyttas men här syftar trådskaparen på en ställplats i Södertälje.

Harehn

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1743
Medlemskap
2025
Hej Bergun, bredvid gästhamnen finns en parkeringsplats som man kan stå på. Gångavstånd till centrum och nära Sydpolen om man vill tillbringa någon timme i ett äventyrsbad. Jag vet dock inte om faciliteterna på gästhamnen är öppna så här års. Har föreslagit politikerna i Södertälje att göra i ordning elplatser där och saken är under utredning.
Skall du bara handla finns Coop och Ica vid Scaniarinken, infarten från E 20. Ett annat center heter Weda och ligger på Bergaholmsvägen.

Toppen