• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sv: Gästhamn

F

F.d. 10686

Guest
Vi har besøkt denne plass, og ble kjempefornøyd.

Detta inlägg är flyttat från ställplatslistan då det endast ska vara platser där/HBK-Web

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
När man läser inlägget under en kommun med många ställplatser så vet man inte heller vilken plats som menas, eftersom inlägget hamnar längst ner.
Det är ju därför vi inte ska ha några inlägg under ställplatslistan, annat än platser.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Det är det som är problemet som Kingen skriver. Länka till vilket inlägg. Det felaktiga inlägget hamnar längs ner.

I fortsättningen för att undvika funderingar så tycker jag webb ska radera dessa inlägg. Har inläggskaparen åsikter så skriver den personen igen ett nytt inlägg på rätt ställe. Ev. startr en ny tråd om detta.

Toppen