• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svärfar

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Svärfar

Ja så tänker jag och det kan vi faktiskt påverka genom val vart 4:e år! :wideeyed:

Obs! Ett citat från Vingens inlägg i Nr 4 i tråden.

Senast ändrad:
F

F.d. 25193

Guest

.:mcride: hej nu har ämnet kommit bort demens anhöriga . jag har själv jobbat i många år med dessa.De är sköna men jobbiga.Episod.det kör en kvinna till stan mitt i vägen påpeka du måste hålla dej i kanten dDE FÅR FLYTTA SE¤J BLEV SVARET????? polisen kör hem damen ringer de anhöriga kan ni hjälpa oss att hitta bilen jaja. detta hände många ggr DE anhöriga kämpa 1.5 år sedan fick en ingift hennes förtroende och det är lag......NU bor hon på ett bra demensboende med underbar personal HA TÅLAMOD GE ER ALDRIG:music-icon:

F

F.d. 9344

Guest

Ja så tänker jag och det kan vi faktiskt påverka genom val vart 4:e år! :wideeyed:

Obs! Ett citat från Vingens inlägg i Nr 4 i tråden.

Jag noterar Montreals sätt att tolka skriven svenska. Att "dra ut" enskild mening från sitt sammanhang och göra det till andemeningen i en hel text.
Därmed avslutar jag fortsatt medverka på denna tråd.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Sådant är livet, en dag tar det slut för oss alla. Så det gäller att njuta den tid man har kvar efter många slitår. Synd bara att våra politiker inte insett detta, att primiera de som bidragit under lång tid till vårt samhälle:mad:

Varför skall de som jobbat i många år ha högre skatt än de som jobbar nu:wideeyed:

Borde inte samhället ge oss den favören att nu har ni gjort ert och då skall ni få det bra på gamla dar?

Ja så tänker jag och det kan vi faktiskt påverka genom val vart 4:e år!

Sorry, då lägger jag in hela i stället! :wink:

Toppen