• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svår abstinens, inget bredband

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Nu har jag varit av med mitt bredband i fem dagar. Teleservice i Skåne AB lovade att fixa det inom tre arbetsdagar. Bredbandet la av i tisdags kväll och jag får onsdag + torsdag + fredag till tre arbetsdagar. Men inte blev det lagat och inte under helgen heller. På jobbet har jag hjälpligt kunnat följa med här men det är inte så långa stunder. Hela helgen har jag varit ledig och utan bredband. Fruktansvärt!

Men efter semestern blir det till att leta efter en annan bredbandsleverantör. Teleservice i Skåne AB är inget att lita på har jag förstått.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Svår abstinens, inget bredband

Vad jobbigt jag skulle inte klara mig mera än 1 dag.Jag har telia bredband och telia digitaltv fungerar bra för det mesta.Vi bor på landet så jag blev jätteglad när vi fick bredband här ute.Först hade vi hemmanet o det var riktigt dåligt.Hoppas det löser sig snabbt för dig.

F

F.d. 673

Guest

Ajajaj! Efter att kungen av åskväder slog ut vår telestation förra året var jag utan bredband i 3 veckor. Fasansfullt! Insåg nog inte vad mycket jag använde nätet till! Ta in info, ta hem prisförslag etc. Som tur var funkade det på jobbet, så jag kunde sitta här en stund på kvällar/helger.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Jag förstår era känslor av att vara utan bredband och nu funderar jag på hur jag skall klara 6 veckor helt utan Internet.

I början av september kör vi nämligen till Grekland och i den "ödemark" som vi befinner oss i går det inte att koppla upp sig och det är väldigt glest mellan Internetcafeerna.

Toppen