• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Susanne, Ragge o Zimba

F

F.d. 6238

Guest
Har precis kommit hem och fått igång Datorn efter att ha varit på Zimba Camping.

Eftersom många låg och sov när vi stack iväg så vill vi bara Tacka alla som var med på denna Träff.

Det var mycket trevligt och Vi hoppas att Susanne och Ragge ordnar en träff nästa år också. Men då måste Ragge sjunga VIGGEN.

Hej till Er alla och hoppas att vi ses i Köttkulla hälsar Monica o Kurt.
PS Vi klarade oss från Poliskontroller med släpkärran.

;) :D

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Susanne, Ragge o Zimba

Tack för en jättetrevlig träff och en mycket vacker plats.
Där blev det inget gräs inne i bilen.

Till nästa år vet Lena och jag bättre, vi kommer redan på torsdagen (eller kanske onsdag kväll).

HBK är ett kul gäng, alla är rädda om varandra och det skall vi vara rädda om.

Senast redigerad av en moderator:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Trots förkylning och dåligt deltagande i tältet tycker vi alltid det är lika trevligt att träffa HBK-are. Hoppas att det ordnas en träff före nästa sommar, men naturligtvis till Elmia -08. Då vill vi naturligtvis vi också höra RAGGE spela gitarr och sjunga.

Kurt & Margot

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Även vi värmlänningar i Maja har återkommit till vekligheten o datorn. Ville bara säga ett stort TACK för en träff med goa männskor, god ordning och fin stämning. Även vi nybörjare kände oss välkomna på alla sätt o vis. Tack också för att vi fick stå hos Susanne o Ragge.

PS Ursäkta att vi drog lite tidigt lördag men svärmor satt på "hemmet" och väntade på oss. DS
;)

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Vi vill oxå tacka alla för en trevlig träff.:music-icon:
Största tacket ska ju värdparet ha, som lånade ut sin husbil till oss.
Samt fixade så att allt fungerade.
Vi vill oxå komma på "Väckelsmöte" hos Ragges nästa år.
Nästa år så kanske det blir ett "Notdrag"​

Hoppas att alla kom hem utan större malörer (kamremsbrott el dyl.)
Vem vann fisketävlingen?
Vi åkte innan prisutdelningen.
:D Grattis till de som vann :D

F

F.d. 8491

Guest

Hej,

även från Avesta kommer ett stort tack! Fin plats och trevliga människor och med partytält fungerade samvaron trots att vädret inte var bra på fredag.

Roligt för oss nya medlemmar att upptäcka ansikten bakom användarnamnen.

Hälsningar Sven-Åke och Annika

F

F.d. 2692

Guest

Det var inte alls så trevligt som vi hade trott.

Det var MYCKET trevligare än så. Komma dit som en tafatt nybörjare och inte hinna mer än 50 meter från bilen och bli inbjuden av helt främmande människor, helt fantastiskt. Tackar för "lingondrickan", den satt fint.
Fram med guran (=gitarr) och sen var festen igång. Så lätt att prata med alla, här var det inte tal om några läger, ingen betydelse om du har liten eller stor bil. Hoppas att det här fortsätter på den inslagna vägen. Här skulle jag behöva farbror Claes förmåga att måla med ord för att göra träffen rättvis.
Vi kommer mer än gärna tillbaka

Tusen tack till alla.

Janne o Margit

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026

Ett stort tack från Ängelholm till samtliga som höll i träffen och även besökande medlemmar! Med en Mångsysslare som Ragge så kan ju inget gå fel. Och hur ofta avslutas en träff med flyguppvisning? Vi har inte upplevt det förut. En träff som var en fullträff.
:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:Viggen:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:.
;)Hälsn. Ursula o. Krister.;)

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

:twitcy: :D :D :D :twitcy: ;) ;) :spinny:
Vi vill tacka för en mycket trevlig träff
För allt arbete ni lagt ner för att vi skulle kunna ha det så bra
Så trevligt att träffa alla medlemmar, vet inte om vi hann med att heja på alla, folk avlöste varann under veckan.
Men vi fick ett ansikte på många "nickname"
Ser fram mot att få komma tillbaka, och då blir det säkert en repris på Ragges sång och spel.
Men det finns säkert plats för fler musikbegåvningar.
Tack för denna gång
från Carina & Gunnar
:D :D

S

SevenEleven

Guest

Tjoho ..

Vi tänkte också passa på att tacka för en trevlig träff (vår första).
Det var riktigt trevligt att träffa massa andra glada husbilsmänniskor.
Även vi åkte ganska tidigt på lördagen och lämnade över Victor till farmor och farfar för att sedan låna en vespa upp till Elmia (skönt att kunna parkera precis vid entrén). Efter en heldag av tittande och broschyrsamlande åkte vi efter middag hos föräldrarna hem till Gemla.
Var ju tvungen att lägga en dag på hallrenoveringen och husbilscarport-projektet.

Tack Kingen för den snabba hjälpen med nickname-bytet! (innan LasseLucidor - numera SevenEleven efter mitt medlemsnummer 711)

Tack alla för en kul husbilsträff och det kommer garanterat bli fler!

/Lasse, Ulle & Victor

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag vill även tacka min mor o far som ställt upp både med grästrimmer tältresning sopekörning o matlagning o parkeringsvakt det gör jag genom detta inlägg .Tack.:yes: För han fick ju ränna som en liten jag vet inte vad när alla bilar skulle parkera.och jag tackar ingen speciell för alla inlägg ni gör här TACK ÄN EN GÅNG ALLA.Nu är det sovdax godnatt.

Ulf 216

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
216
Medlemskap
2025

Vi har haft det mycket trevligt hos er, med både flyguppvisning, fisketävling, och "allsång på Ragges " och det var trevligt att träffa alla
HBK:are
Ett stort tack !

Ulf o Ann-Britt

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

:spinny: Vi vill åxå tacka för en välordnad och mycket trevlig träff. Vill åxå tacka för alla hälsningar vi fick per telefon genom ADRITIC . Kerstin o Dan vi åkte tidigare än vi sagt men det blir säkert fler tillfällen.Stort TACK till ER alla GOA HBKare som denna träff till vad den blev JÄTTETREVLIG. Ett särskilt stort TACK till Susanne o Ragge. MVH. SIVoLasse:spinny: :spinny: :spinny: :spinny:

F

F.d. 25014

Guest

Tusen Tack Ragge och Susanne för Er gästvänlighet!

Tur att jag hittade Dig Ragge i garaget, så jag kunde tacka ordentligt. Jag hoppas att Du även hälsade till Susanne och tackade, som Du lovade.

Jag är övertygad om att vi vill komma tillbaka.........och jag hoppas ånyo på ett nytt mini"Elmia-mässa" hos Er.

Vad är Elmia mot Ragges mässa, där det fanns oändligt många fina husbilar att beskåda.
Fisketävlingen var också något nytt för mig och nyfikenheten väcktes!!
Sist men inte minst så blev jag mycket imponerad av flyguppstigningen och nerstigningen.

Maj-Britt Hedin (Ulfheds fru)

Perlena

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
171
Medlemskap
2025

Ett stort tack till Ragge och Susanne för möjligheten att få vara hos
er samt tack för en trevlig träff. Hoppas på möjligheter även nästa år.
Tack även till Susanne föräldrar som hjälpte till.
Mvh Per och Lena.

Senast ändrad:

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , jag vill ochså tacka för en trevlig helg med alla HBK are som var där. Det var första träffen som vi var på ochså , kommer gärna tillbaka ett annat år:wub: Vi åkte tidigt på lördan för jag började käna mig tjock i halsen, resan hem gick bra. :wub: Många röda rosor till värdparet från oss .Mvh Brittis & kent 455

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Hej hopp vänner.
Även jag vill instämma i tackkören till Ragge o Susanne, vi trivdes verkligen och kommer gärna tillbaka, tyvärr gick ju mitt fiske åt skogen, jag som kaxigt sa att jag tar alla vinsterna.
Ja så är det när man är stursk.
Men som sagt vi hade det jättetrevligt ändå med att få mingla med alla likasinnade husbilskompisar.
Ha det underbart alla där ute.
MVH KEJO20

Toppen