• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

surfplatta

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: surfplatta

Den er frekk, og med en full-hd dlp led projector (ikke tydlige specs, men burde være da dlp øker lysstyrken i bildet med økt oppløsning)!
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: surfplatta

Det blev en Lenovo Tab 2 A 10 16 GB minne går att uppgradera till 64 GB,samt plats för simkort, det var t.o.m en app med inlagda ställplatser. Skall bli intressant att prova fram på vårkanten. Tack för alla tips jag fick.

SÅ FÅR NI ALLA HA ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR

Hälsningar
Kenneth M
 

gnillib65

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
SVEDALA
HBK-Nr
11353
Medlemskap
2024
Sv: surfplatta

Hej. Om du har en smartphone så välj en med samma operativsystem. Jag har en Samsung Galaxy 4 och hustrun en ipad. Vi är väl lika nöjda bägge 2, vi har inga platser för SIM kort, utan istället en gemensam router med SIM kort i. Då behövs bara ett abonnemang.
Gott nytt husbilsresorna.
Anders
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: surfplatta

Anders, så sa man om IBM och några andra produkter i andra branscher (bilar, husbilar osv). Allmänt kallas det för Blaupunkt-syndromet, dvs har man köpt "det bästa", så kan man inte klaga!:cool:
Annars är det Askungen som fixat äpplet...:twitcy:
Gott nytt på dig!
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: surfplatta

Anders, så sa man om IBM och några andra produkter i andra branscher (bilar, husbilar osv). Allmänt kallas det för Blaupunkt-syndromet, dvs har man köpt "det bästa", så kan man inte klaga!:cool:
Annars är det Askungen som fixat äpplet...:twitcy:
Gott nytt på dig!

Tomten kom inte med en Pro så nu får jag spara till en alldeles själv men utan externt tangenbord som nog mest är i vägen.

Är nog allför stor som navigator men desto bättre till att visa högupplöst bildspel och som TV i husbilen.
 
Toppen