• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Surfing safari/lilla söta fröken fräken

F

F.d. 15591

Guest
Glöm inte Beach boys och förbandet SVEN-INGVARS på Målilla spedwaybana den 3 juli.Boka plats på Hultsfreds turistbyrå:music-icon:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029
Sv: Surfing safari/lilla söta fröken fräken

Var det inte en träff på gång?

F

F.d. 15591

Guest

Det skulle vara kul,men jag har inte hört något om det

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Läste tidigare i en tråd om tillställningen och där verkade det som att det fanns intresse från flera medlemmar att åka till Målilla.

Så varför inte en träff - kanske bare en spontanträff.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Om sådant intresse finns, så hör av er. Jag kan sätta er i kontakt med rätta personerna.
"Campinggeneralen" är min kollega. Har även bra kontakter med Målilla Motorklubb som arrangerar.
Tyvärr är vi själva inte hemma vid denna tillställning. Men jag hjälper gärna till, om någon vill arrangera något.

MVH
Karianne

F

F.d. 15591

Guest

Det ställer vi upp på, så alla HUSBILSKLUBBARE vi ses i Målilla den 3 juli:)

F

F.d. 15591

Guest

Snacka med generalen så att vi i klubben får en bra plats och att vi får stå tillsammans

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej Nylle 45

Jag gillar ditt engagemang. :yes:

Jag skall prata med "generalen". En egen plats för Husbilsklubbens medlemmar går säkert att lösa.
Återkommer.

MVH
Karianne

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Nu har jag pratat med han som har "hand om'et" och han säger att det finns en del av campingen, nere vid ån, som inte använts tidigare, som skulle kunna avdelas speciellt för husbilsklubbens medlemmar.
Det finns plats för "ganska många" bilar, och möjligheter att utöka området.

Eventuellt skulle man kunna göra en träff utav detta, det hade förståss underlättat för arrangören att veta hur många som kommer.
Någon som känner sig manad? Jag är, som sagt, inte hemma, men bistår gärna rent praktiskt med planeringen.

Alternativet är att säga till att man tillhör Husbilsklubben vid incheckningen, så blir man anvisad rätt plats.

Någon förhandsbokning, är inte i gång än, och det är tveksamt om det kommer att behövas. Åkern är stor.
Priset är inte heller klart än.

MvH
Karianne

Senast ändrad:
F

F.d. 15591

Guest

Jag har redan bokat plats genom Hultfreds turisbyrå(speedway-camping) pris 185:-:D

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej Nylle

Till speedway eller till Beach Boys?

Det kan möjligen vara så att Turistbyrån tagit emot bokningar innan arrangören ens kontaktats.
Antar att Turistbyrån hoppas att det löser sig på något sätt, dom har ju fokus på att ta hand om turisterna.

MVH
Karianne

F

F.d. 15591

Guest

HEJ! Jag uppgav att det var till konserten på Målilla speedway bana den 3 juli.Hoppas att det blev rätt?

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej Nylle

Det blev det säkert.
Inget du behöver oroa dig för. Det finns plats.

MvH
Karianne

F

F.d. 53062

Guest

Hej!
Så bra att du skrev det här inlägget, för annars hade vi nog inte fått vetskap om detta evenemang. Nu har vi skaffat biljetter genom Ticnet, så vi reser ner till Målilla och hoppas på att det finns plats åt oss för husbilen.
Det ska bli kul att se något annat än speedway på den här arenan. Vi har varit där tidigare och sett någon elitseriematch samt en GP-tävling, men då åkt hem direkt efteråt, så campingen blir en ny erfarenhet för oss.
Vi ser fram emot en härlig musikkväll.
Hälsn
Christina o Rolf

Toppen