• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Supernitendo

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Det dyker ofta upp på köp och säljsidan i tidningen erbjudanden om att man vill köpa sådana här spel. Då blir man misstänksam. Är dessa spel på väg att bli värdefulla?

Vem frågar man?

HBK naturligtvis. Där finns det alltid någon som vet konstiga saker.

Kan det vara något värde i dessa prylar??

:confused:

P6150539.JPG

Kristina & Janne

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
5719
Medlemskap
2025
Sv: Supernitendo

Sök på nätet (engelska siter). Jag har en vän som sålde några Nintendokasetter varav den dyraste gav honom 15000kr i fickan.

eBay kan ge en liten ledtråd om priset. Men man ser ju oftast bara vad folk vill ha för dem och inte alltid vad de eventuellt säljs för.

Det är vissa spel som betingar bra priser men långt ifrån alla. Bäst blir det om även kartong och manual är i toppskick. Är den sedan oöppnad så blir det ännu bättre.

Dessvärre har jag personligen ingen erfarenhet av prisbilden.

Vad du än gör, släng dem inte.

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Originalförpackningen betyder tydligen väldigt mycket för priset. En snygg kartong med oskadade frigolitfack verkar fördubbla värdet. Begriper inte vad man skall ha den till.
:)

F

F.d. 30146

Guest

Det dyker ofta upp på köp och säljsidan i tidningen erbjudanden om att man vill köpa sådana här spel. Då blir man misstänksam. Är dessa spel på väg att bli värdefulla?

Vem frågar man?

HBK naturligtvis. Där finns det alltid någon som vet konstiga saker.

Kan det vara något värde i dessa prylar??

:confused:

Visa bilaga 100392

Retrospelsfestivalen – Världens dyraste TV-spel sÃ¥lt för 713 000 kr!

Om du har ett sådant spel i din ägo, sälj de:yes:

K

Kaninbur

Guest

De flesta kompletta gamla tevespel säljs för några hundralappar, inga fantasipriser tack!

Toppen