F
F.d. 58547
Guest
Däcket som är optimalt – för allt - Byt Bil[bytbil]-[]-[mittspalt]-[aftonbladet]-[]-[]
Kanske ngt för oss.
Kanske ngt för oss.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag sitter nu i baren på Stena Germanica till Kiel! Färjorna var mycket bättre förr också. Jappe
Förlåt Susanne för att jag har fördärvat din tråd! Var är jag på min hemliga resa?Jappe
.....
I natt ska jag övernatta på en campingplats vid Mosel för 10:50 euro! I priset ingick ett glas vin! "Vitt vin sa jag till servitrisen men helst inte Riesling!" "Vi har bara Riesling, ska du ha eller inte,eller?" Jag tvingades dricka fotogenvinet och det gick ganska bra, möjligen därför att vinet var "halbtrocken" och rejält kallt!
Jappe
Svårt att undkomma Rieslingarna i den här delen av världen men idag hittade jag en krögare som inte var jätteportionsfixerad utan fixade till en god och lätt resandesallad och därtill ett superbt rödvin (!) som fick mig på fötter igen.
O2 fungerar inget vidare men det gör den här ställplatsens gratis-WlaN! (!) Jag vet inte hur man lägger in foton på den här jättetelefonen så det blir inga! Jappe