• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SUGEN PÅ EN PROMENAD ???

T

Teddi

Guest
Sv: SUGEN PÅ EN PROMENAD ???

ja ber så hemskt mycke om ursäkt bosse,,missförståndens tid har kommit för att stanna,, vi kommer aldrig ifrån detta i skrivandes tider,,,,du skriver bättre än mej själv bosse,,saker o ting föll på plats vid fel till fälle,, ja e så djävla ledsen för detta,,
samtidigt blir ja glad att vi utrett,
men,,ja skriver inte alls,,jag pratar med er på detta forum,,man kan kalla de va som helst,,

hur som helst så finns en hel del utav oss med dessa svårigheter,,det är gott nog att vi alla gör ett försök,, ja har själv fått skit för detta tidigare,,så utan skrivandes konst så står denna förening sej slätt,,vi hjälper i stället till att påpeka,,ett dött forum är en död förening,,i varje fall en skrivande sådan,,
så från ock med nu har ja ritat färdigt,,
ja ställer upp på det ja tycker jag är bättre på,,lägga in förnödenheter till ett behövande husbilfolk,,:) ha de gott vänner,,,,

tack för brevet inger,,:msn_kiss:

H

hianders

Guest

Teddi - skriv när du känner för det - så enkelt kan det väl få vara!!Du behöver inte sätta dig på läktaren. Du ser väl vad många skrivit - du är fullt läs/prat/skrivbar!!!!

Det är ju det som är det svåra med det skrivna ordet - tolkas så olika av olika människor då man inte hör röstnyanser eller ser kroppsspråket. Sen har ju alla rätt att bli "heta" men förlåt eller ta tillbaka kan alla göra. Eller också för den delen, förklara sig. Gäller alla!

Var som du är Teddi!!!

Inger:yes:

H

hianders

Guest

En fråga till Rune B: sitter du på kanten av Preikestolen vid Lysefjorden på bilden?? Då är du en tuffing!!!!

Inger

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2025

Inga problem Teddi. Jag märkte inte att ett missförstånd hade uppståt, förrän jag slog på datorn i dag.
Och då fick jag ju chansen att briljera lite med en bild från predikstolen Och allt är frid och fröjd. Tycker jag i alla fall.
Här är jag på väg upp på Keopspyramiden i Gisa Egypten Där har inte många varit, för det är både livsfarligt och förbjudet
Men det var det inte 1965 Förbjudet alltså bosse b
dia_0197.jpg

Toppen