• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stulna registreringskyltar

F

F.d. 50150

Guest
Min husbil står på Tagene industriområde i Göteborg, omringad av stängsel och på bevakat område. Jag var där igår och kollade efter bilen, men blev förvånad av att båda registreringskyltarna hade blivit stulna och ersatta av andra. Händelsen är polisanmäld. Bara hoppas att polisen hittar den skyldige.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Stulna registreringskyltar

Kanske är det din husbil som tjuvarna är efter och därför har bytt skyltar på den för att sedan återkomma i natt.

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026

Min husbil står på Tagene industriområde i Göteborg, omringad av stängsel och på bevakat område. Jag var där igår och kollade efter bilen, men blev förvånad av att båda registreringskyltarna hade blivit stulna och ersatta av andra. Händelsen är polisanmäld. Bara hoppas att polisen hittar den skyldige.

kan det vara så att de skyltar som nu sitter på din bil tillhör den stulna husbilen som informerats om i annan tråd på detta forum?

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Det kan hända att du kommer få brev från vägtullar och kanske felparkeringar, är det ingen övervaknIng, var det även där som en husbil blev stulen .

Kan ju satt dina skyltar på den stulna bilen .

F

F.d. 50150

Guest

De felaktiga skyltar är redan lämnade till polisen. Bilen står på platsen ytan regskyltar

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Kan det vara så att de skyltar som nu sitter på din bil tillhör den stulna husbilen som informerats om i annan tråd på detta forum?

Är det dessa skyltar som satt på din bil??

Nedan hämtat från tråden stulen HB
Hälsn//Lennart

Hallå klubbmedlemmar.

Efter att ha laddat husbilen igår åkte jag idag ut till min uppställningsplats i Torslanda, Göteborg. för att hämta bilen och köra iväg på 4 veckors semester. När jag kommer ut är bilen borta, stulen. Helt otroligt. Bilen är en McLouis MC4-75, 2011. Reg.nr. CNH 864. Om någon ser bilen ring Polisen.

Toppen