• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Strejk, bränslepriser!!

F

F.d. 3088

Guest
Tanken slog mig när jag läste Metro idag. Folk blir dödade i Spanien när dom strejkar p.g.av bränslepriser. strejker lite varstans i sydeuropa
Vi snälla Svenskar sitter hemma frustrerade röda i ansiktet och tittar på eländet på tv :swoon:
Två döda!!! :mad::mad:
Då undrar jag finns det någr HBK-are där?? I så fall hur upplever ni det? Har har ni några tips till dom som eventuellt tänker sig neråt? Något ställe man skall undvika mm mm. Vore ju inte roligt att hamna i ett upplopp :confused:
Skall själv inte åka vi börjar med Gotland v.29:D

F

F.d. 839

Guest
Sv: Strejk, bränslepriser!!

Gurra,

I morgon höjs diesel priderna i Belgien med 4 € cent till € 1.49/liter. Vart ska detta sluta ? Att det blir strejkar och väg blockader är helt normalt härnere. Detta är bara en början enligt min mening vi kan inte förtsätta på detta viss folk har inte råd längre att åka bil till jobbet :mad::mad::mad:

Toppen