• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Streetview som app

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Använd appen för att besöka exotiska resmål eller skapa en egen "bubbla".

image1-761549.JPEG

Gå till Preikestolen med hjälp av Streetview.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Streetview som app

Jepp, streetview är en trevlig app och man kan klara av tex Kungsleden helt utan skavsår: https://www.google.com/maps/@68.360...4!1sRD2Mf1tlewROpotNQV72zw!2e0!7i13312!8i6656

Dags att ta tag i det här igen, jag var rejält på gång i somras och tillverkade bubblor som jag laddade upp till googlemaps, sen ändrade google förutsättningarna helt och jag har inte hämtat mig riktigt efter det.

mvh jocke
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Streetview som app

Första riktiga testen med Street view som app är genomförd nu, att göra bilden är inte så svårt men man kan nog uppfattas som egendomlig om någon ser en... :D

Uppladdning till Google maps fungerar som jag vill, konspiratoriska människor kanske tycker annat:

Screenshot_2015-11-08-13-09-49.png

Tre bilder har jag laddat upp idag, det står att det tar en stund och det gör det, en av mina bilder kan jag hitta redan nu i google maps men länken till den fungerar inte riktigt som den ska, de andra två kan jag inte hitta alls ännu men defintionen av "en stund" är ju en aning diffus.
I somras när jag körde systemet med appen google camera och använde sidan man fick vid wiew google maps så tog det flera dagar innan bilderna var granskade, godkända och slutligen publicerade.

Länk som kanske fungerar: https://goo.gl/maps/JZ5v1ZauweF2

Sysselsättningen ser åter ut att vara räddad när jag är ute med husbilen. :)

mvh jocke
 
Toppen