• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Strandnära genom Holland – Belgien.

Max&Kerstin

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
160
Medlemskap
2024
Vi ska i slutet av augusti åka ner via Normandie till Bordeaux-området.
Efter besök hos goda vänner på Jylland tänkte vi ta ”strandleden” genom norra Tyskland, Holland och Belgien, d.v.s. så nära Nordsjön som det bara går. Det ser riktigt spännande ut, inte den enklaste men säkert en mycket mer givande väg än autobahn.
Finns det någon – några som åkt den vägen? Det är väl främst sträckan över Rhen-deltat från Den Haag till Knokke-Heist som jag funderar över.

EssoJ

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2025
Sv: Strandnära genom Holland – Belgien.

Även jag är intresserad av samma sorts info, fast vi är på väg redan i slutet av april.

EssoJ

F

F.d. 839

Guest

Macke,

Har inte åkt den vägen själv men ska du åka genom tunnel till Terneuzen (Zeeland) så kostar det € 17 med husbil one way. Billigare är färjan Vissingen - Breskens.

Kan bara hjälpa till med en ny camping plats i Knokke [URL="http://www.camper-knokke.be"]www.camper-knokke.be[/URL] billigt är det inte € 17/dygn all in, weekend € 30 men ska vara av hög klass.

angan

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2025

Jag ska också köra den resan i sommar. Så all information som kan komma fram mottas tacksamt

Toppen