• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

STRÖMSTAD CAMPING

concorde

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
348
Medlemskap
2025
HEJSAN!

PÅ VÅR HEMRESA FRÅN NORGE.BESÄMDE VI OSS FÖR ATT STANNA PÅ STRÖMSTAD CAMPING,HAR VARIT DÄR MÅNGA GÅNGER FÖRUT.FIN CAMPING MEN INGEN SÄRSKILD SEVICE.

NÄR VI TITTADE PÅ PRISERNA,BLEV VI NÅGOT FÖRVÅNADE 340 KR DYGNET PLUS ATT DOM TOG FEM KRONOR FÖR FEM MIUTERS DUSCH!!!

JAG TROR VI BRUKAR BETALA CA 195 KR.

NÄR VI FRÅGADE OM HÖJNINGEN,SÅ FICK VI TILL SVAR ATT DET BERODDE PÅ NORRMÄNNEN. DET VAR NOG 95%NORRMÄN.

SYND PÅ EN ANNARS TREVLIG CAMPING :mad:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: STRÖMSTAD CAMPING

Vilken camping? Daftö? För där stod vi förra året och jag kan intyga att det kostade kulor att stå där. Men man betalar ju också för alla grejer som anläggningen erbjuder, i första hand riktat till barn och yngre tonårsfamiljer.
Och visst var det mest norrmän, större delen av campingen var belagd med husvagnar från vårt grannland.

/Ludde

concorde

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
348
Medlemskap
2025

NEJ INTE DAFTÖ CAMPING, DÄR KAN JAG FÖRSTÅ ATT DET KOSTAR MED HELA DERAS UTBUD..

DETTA GÄLLER STRÖMSTAD CAMPING (HETER SÅ ) LIGGER NÄRMAST CENTRUM, MED UTSIKT ÖVER INLOPPET..

DET FINNS INGA FACILITETER ATT TA EXTRA BETALT FÖR

MVH.LOTTA

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Mulig de bruker trafikkselskapenes markedspris regler: det optimale er å sette en pris så en har 80% eller 90% fullt i snitt, er det fullere kan en ta mer betalt - er det mye ledige plasser så får en inn mer penger ved å ta litt mindre pr. plass.

F

F.d. 7702

Guest

Hje
i hela Bohuslän ligger prisn ivån strax under 400:-/dg, du kom lite lindrigt undan , även om det rör sig om 20-40 kronor. Thats life
Sune

F

F.d. 50024

Guest

Vet inte varför priserna ska vara så höga på campingplatserna runt om i Sverige.
Vi låg på Strömstad camping en natt innan vi åkte över till Sandefjord i början av juli och då kostade det 300 kr men det skulle höjas sa de.
2010 kostade det visst 200 kr samma camping så höjningen har gått fort!!!!

I Norge stod vi på 2 campinger men ingen kostade över 200 kr och då hade vi ändå full sevice och att duscha kostade inget extra.
Så var det också förra året de få gånger vi låg på campig i Norge, aldrig över 200 kr på nåt ställe
Annars står vi på ställplatser eller fricampar, det trivs vi bäst med.

Sommarhälsningar från Nora, Torill o Torbjörn.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej jag var på den norra ställplatsen och tittade med firmabilen helt ok plats, träffade trevliga norrmän och fick tips om gratis bussresa in till centrum, dit skall jag åka till hösten, det skall komma visa service faciliteter, kan varmt rekommendera denna plats mvh håkan

• Gilla
Reaktioner: Ami
Toppen