• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Storm

F

F.d. 55293

Guest
Huamej! Sitter i Malmö i full storm. Maken vill köra men jag tror vi blåser av vägen ;-) Vilket väder på säsongsavslutningen. Hur har ni övriga det som är ute?
Mvh Sunesson

F

F.d. 24718

Guest
Sv: Storm

Lika illa här. Tur att jag hann fixa till ute på gården i går. Har prövat att vara ute för att svetsa lite men fick ge upp. Regnet ligger horisontellt och sticker som nålar, understundom med inblandning av nåt som ser ut som snö! Huvva!!!

F

F.d. 3581

Guest

Vi är väl inte ute o rullar just nu, men har varit glada över att ha husbilen fylld med vatten o gasol hemma på uppfarten, för att kunna duscha o fixa fika.
Eftersom vi har Fortum som nätleverantör så blir det strömavbrott vid minsta vindpust.

Märkligt att Fortum fortfarande får behålla nätkoncessionen när man inte kan sköta sina leveranser till kunderna. Kanske inte så märkligt att leveranserna inte fungerar egentligen eftersom de medel som borde användas för att underhålla kraftledningsgatorna sannolikt landar i de fantasilönebetalda finska o svenska direktörsfickorna....

ds

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55293

Guest

Känner med er strömavbrott känner vi till. Gudrun tog hårt på oss i Kronoberg. o Olyckligtvis hade vi inte någon husbil då. Lycka till
Sunesson

F

F.d. 6238

Guest

Till Hundvakten.
Tack, kunde inte skrivit det bättre själv. Undrar bara när "svensson" skall reagera på dessa hutlösa avtal som våra Direktörer har. Men vi "vanliga" är dom som får betala.
Tur att man inte har Fortum längre, men tror inte att dom andra är bättre.
MVH Kurt.:confused:

Toppen