• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Storleken har betydelse...

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2025
I fredags var vi och hämtade våran husbil nere i skåne. Jungfrufärden med andra ord. I detta fallet hade storleken verkligen betydelse. På de smalare vägarna hade jag fullt sjå att kolla i backspeglarna så jag höll mig innanför de vita linjerna. Min man sa att andra husbilsägare vi mötte, hejade på oss. Så ursökta om jag verkar oartig om vi möts nånstans. Men kul verkar det vara.

Sussie:wub:

F

F.d. 1074

Guest
Sv: Storleken har betydelse...

Hej på er, det blir en vana man vänjer sig snabbt vid storleken !! Snart vinkar du oxå.

Ha det:wink: Birgitta & Rune

F

F.d. 1074

Guest

Förresten vad är det för flaggskepp Ni köpt ?

Birgtta & Rune

FredrikL

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
361
Medlemskap
2025

Lycka till med nyförvärvet, å kör lugnt!!
Alla har vi någon gång förvånats över storleken!
men snart är det vardag!!
Fredrik

F

F.d. 52918

Guest

Hej Sussie,vi hämtade också vår Mizar i Skåne i fredags,vi möts kanske,lycka till;)

F

F.d. 52918

Guest

Hej Sussie, hur trivs du med din nya Mizar? Vår är en Mizar av 2001:s årsm.Har inte hunnit åka ut med den mer än en gång, men vi tycker den verkar trevlig.
Hälsningar Ingrid o Stig:p

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2025

Jo vi har också bara hunnit åka en gång med våran Mizar. Det är en årsmodell 2000. Det var görskoj som vi säger här i Borås. Vi ska ut nu på torsdag. Vi åker dit där solen är. Det lutar åt Kalmar. Hoppas ni också får det trevligt med eran Mizar.

Sussie & Bernt

:twitcy:

Toppen