• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

storhandla

T

Teddi

Guest
sticker iväg nu till ullared,,oj va de ska handlas, har hört rykte att nyblivna pensionärer har 100% rabatt på deras ställplats:D

ja tror de blir #sumpafallet# en gammal plats på listan,vi har nattat där förr,,all heder till den som lagt in den,,
sedan ugglarp,där har ja en egen plats,, men ja ska också kolla hur de går med alla grindar-griniga boende där,,för vi äro många som vill tillbringa soliga stunder där,,de gött,,

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: storhandla

Teddi även om det är rabbat på ställplatsen så brukar inträdet på gekås kosta minst 2000kr.
Sumpafallen är en höjdarplats där brukar mankunna spana in bl.a strömstare o mycket annat kul. :)

T

Teddi

Guest

tack kaj,,2000?inte mycke,,då får man ju åtminstone nåt för pengarna,,de får vi ju inte på ställplatser:p,vilket skrives om ofta,,
ja har nu handlat lite musik,,bl,,annat ebba grön ,,skunk munk
ock gåinge-bröderna,,förresten,,en skiva med ludgo-pelle blev de också,,sitter här nu med ett par #blå# ock njuter,,

gun-beth e kvar därinne,,hon ville låna min plånbok,de e inte lätt,,
ha de ute i cuberrymden,,tedd,,

T

Teddi

Guest

hej,,va e de? bob,,skunk munk e ju en gammal rappare,,

men till åren kommen så har han varvat ner till rapare,,

passar mej perfekt ludde,,de blir lite sånt efter nåra #blå#,,

en del kallar de krypmusik,,:D

T

Teddi

Guest

oj ludde,,där e ja given,,:p nu är vi åter i ullared efter en gonatt,, nu tvingar gun-beth mej in,,ja måste köpa tofflor,,med högt skaft!!
hon ropa när ja gick,,de räcker med en toffel,,så har du två,,:D
hon är hård,,hon skjuter t.o.m. från höften,,de e inte lätt när de e svårt:p:p

för övrigt så är ja också med i B W O..body whitauoth organ,,

ojoj,,jdå måste ja bädda där nere för mej själv,,plånboken den lånar ja aldrig ut,,den tar hon bara,,hjälp,,

F

F.d. 30092

Guest

tack kaj,,2000?inte mycke,,då får man ju åtminstone nåt för pengarna,,de får vi ju inte på ställplatser:p,vilket skrives om ofta,,
ja har nu handlat lite musik,,bl,,annat ebba grön ,,skunk munk
ock gåinge-bröderna,,förresten,,en skiva med ludgo-pelle blev de också,,sitter här nu med ett par #blå# ock njuter,,

gun-beth e kvar därinne,,hon ville låna min plånbok,de e inte lätt,,
ha de ute i cuberrymden,,tedd,,
Är in du en som gillar Flamingo, Straplers, Arvingarna? Dom är ju från dina trakter:)..

T

Teddi

Guest

inga dansband christer,,de blir för mycke kram då,,livsfarligt,,

Toppen