• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stor träff på gång med kul arrangemang 23-25 augusti

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Stor träff på gång med kul arrangemang 23-25 augusti

Alla som arrangerar träffar ska ha medalj. Att träffar kolliderar och alla inte kan av olika anledningar är en del av livet. Det finns plats för alla, att få förhandsinfo om ett datum är kanon då kan man kolla kalendern om den helgen är ledig. Någon gång kommer jag på en träff men under hela augusti är jag utomlands. Lycka till Ludde.

Aelbert

HBK Medlem
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
1911
Medlemskap
2025

Vi som håller i trådarna för en höstträff i Norrland och närmare bestämt i Vännäs. Vi har haft vårat första möte och bestämt att träffen blir den 17-18 augusti. Program och inbjudan kommer inom de närmsta veckorna.

F

F.d. 52943

Guest

Vi vill gärna komma. Har dock en anhörig som jubilerar den helgen - vet inte om dom stannar hemma och firar eller åker iväg och gömmer sig. Av olika skäl inte läge för att fråga i förtid - skulle kunna påverka deras beslut, och det vill vi inte.
Hoppas på "sent" sista anmälningsdatum, och att träffen inte blir fulltecknad så snart den läggs ut (även om jag förstår att det vore ett önskescenario för arrangörerna).
:oops:

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Blandade ihop träffarna

Toppen