• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stor träff på gång med kul arrangemang 23-25 augusti

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag kommer att ordna en stor husbilsträff tillsammans en extern arrangör i Sätila, Marks kommun, Västergötland den 23-25 augusti.

Vi räknar med att vi kanske får in ett sjuttiotal husbilar.

Det kommer att bli middag, uppträdande och dans på loge. Dessutom kommer det att bli ett spännande arrangemang på lördagen under dagtid.

Området är ett vackert friluftsområde med badstrand och fina promenadstigar. Passar alla även barnfamiljer.

Boka in detta datum i era kalendrar om ni är sugna på något kul i sommar!

Vi kommer att vara här:

57.535996,12.429868 - Google Maps

inbjudan med anmälningslista kommer så småningom så ni ska inte anmäla er i den här tråden!

Eder Ludde :cool:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Sv: Stor träff på gång med kul arrangemang 23-25 augusti

Hej

Vi hade gärna kommit på det. Men tyvärr lade du träffen på samma helg som vi arrangerar husbilsträff med kräftskiva i Karlstad.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Det är inte jag som bestämt vilken helg det skulle bli, det berodde på när arrangören kunde erbjuda orkester, loge med mera. Jag fick helt enkelt ta det som var ledigt. Jag är ledsen att det krockar med ert arrangemang, men det är ju stor risk att två träffar hamnar samma helg när det inte finns så många helger att välja på i augusti.

H

hianders

Guest

Det är inte lätt att se vilka träffar en planerad sådan kolliderar med!! Om det ska bli en Vännäs-träff - lägg ut den under träffar. Komplettering av uppgifter går alltid att göra i efterhand - viktigt att datum finns ute i tid!!!!

Ludde - Lycka till med träffen!! Det finns säkert plats för fler träffar samma helg i hela vårt avlånga land!

fru hianders/Inger

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Ja, vad gör det att det är en träff i Norrland, en träff i Värmland, en på västkusten och kanske nån nere i Skåne samtidigt? Vi är ju 8000 medlemmar, alla kan väl inte komma på samma träff ändå...:cool:

Jag skrev att vi gärna hade kommit, men kan givetvis inte, då vi själva arrangerar en träff den helgen. Samtidigt såg jag att det fanns "lediga" helger. :rolleyes:

Jag hade ingen annan synpunkt. :)

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jag menade absolut inget illa, du kanske missuppfattade mig. Men de "lediga helgerna" du menar var inte lediga för min arrangör - tyvärr.
Detta var den enda helgen som det fungerade för alla inblandade i min träff.

Jag har alltså inte haft möjlighet att själv välja en helg i augusti. Att förlägga träffen i september är inte aktuellt eftersom aktiviteterna är sommaranknutna. Hoppas du förstår vad jag menar.
Jag har ändå försökt att vara ute i god tid men givetvis går det inte att förlägga en tidpunkt som passar alla medlemmar.

Om detta faller väl ut kommer vi att arrangera en sådan träff även nästa år. Hoppas du kan komma en annan gång! ;)

/Ludde

Skabo

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
11682
Medlemskap
2024

Heder åt alla som ställer upp och ordnar träffar. Sen att det krockar går aldrig att undvika, tror säkert att en 3 till 4träffar på en helg inte är någon nackdel såvida dom inte ligger allt för nära (geografiskt) från varandra.

Fortsätt att jobba på :applaus:

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

All heder till alla arrangörer :D
Men varför finns dom här träffarna inte i kalendern ?

Luddes träff låter jättetrevlig men är för en norrlänning utanför semestertider lite "på andra sidan jordklotet", så står det här om en norrlandsträff också i Vännäs som i princip är nästgårds, men var är infon om den ?

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

JanneW, anledningen till att min träff inte ligger ute under "träffar" än är att vi är inte klara med alla detaljer ännu. Så fort allt är spikat så lägger jag ut det som en träff. Jag ville egentligen bara flagga lite innan för denna träff, så de som är sugna kan boka sin kalender redan nu!

Jag kan säga att bandet som kommer att spela på lördagen är ett lokalt band som heter The Gunners. Dom spelar 60-tals musik och är grymt bra, jag lovar! :)

Mer info kommer snart!

/Ludde ;)

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

All heder till alla arrangörer :D
Men varför finns dom här träffarna inte i kalendern ?

Luddes träff låter jättetrevlig men är för en norrlänning utanför semestertider lite "på andra sidan jordklotet", så står det här om en norrlandsträff också i Vännäs som i princip är nästgårds, men var är infon om den ?
hallå Janne ! vi som var på förra norrträffen fick på plats info om Vännäs träffen ,datum spikat men övrig info . dyker säkert upp på träfflistan inom kort Hälsningar Lasse Huddik

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Nu är vi snart färdiga med all planering. Träffen läggs ut inom kort. På fredag kommer Fia me´Knuff att spela och underhålla. Dom är såå bra, har varit och lyssnat på dom två gånger hittills och jag har sällan hört några som är mer mångsidiga.
På lördagen kommer det att bli en utfärd med båten ISA af Lygnern, på kvällen blir det som jag nämnde tidigare, The Gunners.

Så boka in detta datum i almanackan, snart kommer inbjudan!

/Ludde

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vidhem, du kommer väl på min träff, så du får möjlighet att komma in i en Argos och se hur den ser ut, en riktig vinterbil! :D

UffeO

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5239
Medlemskap
2025

Rockhelgen i Mariestad, ca 15 band som spelar 50-60 tals musik.
Det är där det händer.

F

F.d. 29925

Guest

Och till råga på allt är det F-1 i Belgien just den helgen.;)

Toppen