• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stor tack !

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Stort tack till alla er som delger och jobbar med filer, ställplatser, tömmningsplatser , reseskildringar m.m
Jag vet att det kräver mycket jobb och framförallt tid.
Det är för er skull jag med glädje betalar in nästa års medlems-avgift på en hundring, svider ingenting...
Ett speciellt tack till STAC, SJÖBERG och HUSBILSNISSARNA som måste ha lagt åtskilliga timmar för att vi medlemmar skall få bra verktyg på HBK för våra resor.

Ibland sticker man väl ut hakan för långt...så,
ett tack till alla som man haft glädjen att munhuggas lite med i olika ämnen, det är också värt åtminstånde en femtilapp ;)

Passar också på att önska alla en God Jul och Gott Nytt År ! :santa1:

Senast ändrad:

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Stort tack !

Sorry... web moderatorer och admin/styrelse av forumet/klubben.... jag glömde i farten av att även ...Tacka er...för jag tycker att man har märk en lite mer fingertoppskänsla av att stänga trådar innan de blir slagsmål i etern och att hålla balansen i andra trådar.
Och klubbens inriktning på att stödja nya ställplatser via kommungruppen är värd en tanke.
Bra initiativ med att utse bästa kommun...ger klubben lite mer status och mediareklam.

Nu har jag dunkat rygg tillräckligt. Ha det gött. :santa-3-icon:

Senast ändrad:
Toppen