• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

stopp på hemsidan

F

F.d. 14038

Guest
Jöööses vilken tur, äntligen kom jag in igen. Höl på att få dåndinpen när jag inte kom in på hemsidan.

Nu mår jag gööörbra igen, tackar för detta.

F

F.d. 164

Guest
Sv: stopp på hemsidan

instämmer jag fick ochså smärre panik
Jörgen

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2025

Vi höll på att få nippran och undrade vad gjort för fel. Men nu är det frid och fröjd.
Ulla&Gunnar:twitcy:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Men visst är denna hemsida berondeframkallande? Panik uppstår om man inte får omededelbar kontakt!

F

F.d. 839

Guest

Laika,

Vad har hänt, server down ? Jag har inte märkt något måste ha varit medans jag var ute på en liten sväng med husbilen ;)

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Ja ha!
Nu har jag sutti i en timma på tidig morgon tid, och botat besvären med att inte kunna läsa de nya inläggen i går kväll.
Kommer att vara en trött måndag som jag möter.
Nej ner i bingen en stund innan klockan ringer.
God natt.
Stephan

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Ja, att man skulle få sådan panik trodde jag inte. Är nog mer beroende av denna hemsida än vad jag trodde.....:twitcy:

/Per

Gun & Roland

HBK Medlem
Kommun
Gislaved
HBK-Nr
1725
Medlemskap
2024

Till alla som drabbats av att servern låg nere igår kväll måste jag med skammens rodnad meddela att det var en dator hos mej som var orsaken till detta. Jag skulle göra en offline-nedladdning av delar av hemsidan (för att kunna läsa detta utan att vara uppkopplad) och bl.a. på grund av klantiga knapptryckningar från min sida så löpte programmet som gör detta totalt amok. Med påfölj att servern blev fullständigt dränkt i anrop och stannade. Ungefär samma som när illgärningsmän attackerar en sajt medvetet för att sänka den, vilket jag kan intyga inte var min avsikt!

Jag ber härmed alla riktigt mycket om ursäkt!

Vänliga hälsningar
Roland

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag gick o lade mig tidigt det var behövligt jag kanske inte gjort det om sidan funkat;)/susanne

F

F.d. 6238

Guest

Till alla som drabbats av att servern låg nere igår kväll måste jag med skammens rodnad meddela att det var en dator hos mej som var orsaken till detta. Jag skulle göra en offline-nedladdning av delar av hemsidan (för att kunna läsa detta utan att vara uppkopplad) och bl.a. på grund av klantiga knapptryckningar från min sida så löpte programmet som gör detta totalt amok. Med påfölj att servern blev fullständigt dränkt i anrop och stannade. Ungefär samma som när illgärningsmän attackerar en sajt medvetet för att sänka den, vilket jag kan intyga inte var min avsikt!

Jag ber härmed alla riktigt mycket om ursäkt!

Vänliga hälsningar
Roland
Tack Roland, då vet jag att från och med nu så finns det två som "Klantar" sig ibland.

Med en sådan snäll och ödmjuk ursäkt så är det svårt att inte själv va ödmjuk.
Tack på det Ödmjukaste.
Hls Kurt i M o K.
:twitcy::twitcy:

F

F.d. 14038

Guest

Ja så var det, jag höll på att bli tokig.

Ska kanske söka läkarhjälp mot detta beroende, det är ju värre än nikotin.

Klarade att sluta röka men kan inte vara utan husbilsklubbens hemsida och forum, undrar om det är en allvarlig åkomma.

Om det är någon som vet så snälla svara och tala om om det finns medecin mot denna sjukdom.

Hls Laika.

F

F.d. 14038

Guest

Snälla Roland gör aldrig om detta utan att först varna oss andra, gå ut med allmänt anrop där du talar om att du tänker göra om det.

Är fortfarande nervös att det ska hända igen.

Toppen