Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det inte dax att ta bort dessa inlägg eftersom inge har komenterat sedan februariVi har åkt runt i stort sett hela Sverige både med husbil och i jobbet och jag hävdar att Stockholm är Sveriges vackraste och bästa stad.
Den har allt, fina omgivningar, skärgården, restauranger, bra nöjesutbud och mässor.
Kort sakt. Stockholm är bäst i mina ögon. Ligger också strategiskt bra för resor runt landet. Dessutom kör vi bil bättre än de flesta.
/Bosse
Har hört ryktesvägen att det finns en avlägsen by i landet som har byggd "moderna murar" i form av tullar för att komma in i byn.
(En välkomstshälsning, eller ni är inte välkomna)
Förresten så är nog just Karlstad den solsäkraste staden i landet.
Ja inte 2012 ialla fall. Stockholm slog Karlstad som vanligt...
Bosse
Stockholm var helt OK förra veckan i alla fall...
Vi ställde bilen på Riddarholmen med fantastisk vy mot Stadshuset. Ytterligare en HB gjorde oss sällskap. Att det ockspå var en Hymer gjorde ju inget...
Lugnt och stilla.
Man kunde knappt höra trafiken från vägar och spår.
5 minuter till Gamla stans butikeroch matställen.
Bättre storstads-ställplats får man leta efter!
Hej var ligger den platsen som Ni stod på