• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

STJÅLET I NORGE

F

F.d. 29778

Guest
Natt til idag (torsdag) forsvant bobilen vår fra Torshov i Oslo! Helt utrolig, den ser jo spesiell ut, er godt merket med NB-logo og 1324 både foran og bak, og er jo en 93-modell. Men vi har sjekka med Trafikketaten, og de har ingen inntauinger, og bilen er vekk!
Hvis noen har sett den, kan dere ringe meg på 90 12 25 76?
(Og den forsvant altså inatt, så dere som så meg igår, onsdag, behøver ikke ringe.)
Jeg har ikke noe godt bilde, men her er en ny med samme overbygg og farge. Vår er kort modell med gammel grill, men ellers helt lik. det er altså ikke den røde i avataren til venstre her. Nummeret er XD 61134.
Hilsen erik m.
45_18440413251.jpg

F

F.d. 5085

Guest
Sv: STJÅLET I NORGE

Hallå, svenskar! Låt inte den här tråden försvinna ut i ett intet. Stulna campers och husbilar brukar fraktas via Sverige till Europa och någon HBK:e borde väl kunna se åtminstone något?

Toppen