• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stenbolagets tävling

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025
Hjälp min son och sonhustru att vinna 15000 kronor på Stenbolaget alla ni som har Facebook. Gå in på och GILLA Stenbolagets sida och där SNÄLLA, GILLA Mikkelsens bidrag. Dom ligger nu två med två dagar kvar på tävlingen. Tacksam för all hjälp vi kan få å deras vägnar.

F

F.d. 55376

Guest
Sv: Stenbolagets tävling

Hej
Snyggt var det.
Hoppas att jag gjorde rätt som tryckte på gilla under bilden.
Håller tummarna:)
Gun&Ronny

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Tjoohoo! Tack vare alla era "gilla" och för att Stenbolaget gillade mitt bidrag så mycket så vann jag ett extrapris på 5000 kr. Ni är bäst, tack!

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Då blir det inte mycket kvar på 5000:-singen, om du ska dela med dig till de som "gillade".
Ja var inte en av dem, synd.
/Vidhem

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Jag hör ju till en av dom som röstade på bidraget ifråga... Hoppas du varit in och tittat på det för det är en riktigt snygg lösning dom fått till. Extrapriset på 5000 kronor vill jag tro kom till utifrån hur övriga bidrag såg ut, men vem vet jag är ju part i målet. Om du inte sett bidragen i tävlingen så gå in på Stenbolagets facebook och välj själv vad du tycker
;-)

F

F.d. 29841

Guest

Hej Monaco.
Det blir mycket STEN för 15000:-. Du får se till att inte ha överlast i Husbussen.
Lycka till.
PS: Du kan komma över med några till Köping:
/Vidhem

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Åker ju lastbil när jag kör sten... men visst är det snyggt det dom gjort?

Toppen